Skip to main content

ملیونها ایرانی مانند

ملیونها ایرانی مانند
Anonymous

ملیونها ایرانی مانند نویسنده مقاله در باره ایران فکر میکنند. کشور ما در حقیقت قربانی سیاست نژاد پرستانه کشور های اروپائی شد. کشتار یهودان در المان منجر به جنگ دوم و اشغال کشور ما ایران شد. ادامه حنگ سرد و تقسیم خاورمیانه به انقلاب سیاه 57 منجر شد. حقیقت این است که غرب و دولت یهود باوری به حقوق مردم خاورمیانه و فلسیتن و ایجاد کشور مستقل انها ندارند و این عامل بسیاری از منازعات و جنگها و ترورهای موجود است. حقیقت تلختر اینکه نژاد پرستی عریان در قوم یهود سد اصلی هر گونه عادی سازی روابط دولت یهود با جهان عرب و کشور ایران است .
نفت و فروش اسلحه و ایجاد اشوب و بلوا سیاست غرب و یهود در خاورمیانه است . غرب با ایجاد جنگ علیه عراق سوریه و لیبی و ایران با اگاهی در خدمت سیاست دولت یهود است .رفت وامد صد ها سیاستمدار غربی و شرقی به اسرائیل

در طول 60 سال گذشته نتوانست کمکی به حل مسئله فلسیتن کند. راستی چرا ؟ سیاست کنونی دولت یهود نه تنها مردم خاورمیانه را از رسیدن به ازادی و رفاه اقتصادی محروم میکند بلکه تنفر علیه یهود را قانونی و اخلاقی جلوه میدهد . هر چند دولت یهود بر کشتار یهودان المانی انگشت میگذارد ولی دولت کنونی یهود خود به کشتاپوی نوینی تبدیل شده است .

شناسائی دولت یهود و فلستین تنها راه حل عقلانی است .