Skip to main content

آقای محمود کرد, سیاست خارجی

آقای محمود کرد, سیاست خارجی
بهمن موحدی(بامدادان)

آقای محمود کرد, سیاست خارجی رژیم جمهوری اسلامی، نتنها خردمندانه نیست، بلکه بسیار ایران بر باد ده و شریرانه است. سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر مبنای تجاوزگری ،صدور تروریسم و ارتجاع ، بنیادگرائی و فرقه گرائی شیعی و اشغالگری بنا شده است. سران مادون جانور رژیم جمهوری اسلامی با سیاست ننگین خارجی خود کمر به نابودی حرث و نسل میهنمان ایران بسته اند.
آقای محمود کرد, هنگامی که بشار اسد قصاب، جنبش مسالمت آمیز خلق سوریه را سرکوب کرد با خیزش وسیع مردمی روبرو شد که به ناچار دست به سلاح برده بودند و در همین زمان رژیم سفاک حاکم بر ایران با فرستادن نیرو و کمک مالی به طور کامل از دیکتاتوری بشار اسد حمایت کرد. بشار اسد با به کارگیری سلاح شیمیایی در کشتار مردم غیر نظامی همراه با آوارگی و کشتار زنان و کودکان آشکارا به جنایت علیه بشر دست زد و رژیم سفاک حاکم بر ایران در تمام جنایتهای دیکتاتور سوریه شریک

شد تا با حفظ او، امنیت ولایت منحوس فقیه را تضمین کند. برای همین امر است که سران مادون حیوان رژیم جمهوری اسلامی می گویند؛ سرنوشت جنگ درسوريه با سرنوشت ما گره خورده است.
آقای محمود کرد, رژیم جمهوری اسلامی قادر به زیست مسالمت آمیز در داخل و خارج از کشور نبوده و منادی و ترویج گر جنگ و خشونت و خونریزی می باشد. اساساً سردمداران این رژیم صرفنظر از نگاه حریصانۀ آنها به قدرت؛ معتقدند این اعتقادات دینی آنان است که میتواند مردمان کشورها را از ضلالت و گمراهی نجات دهد. و وظیفۀ خود می دانند که دیگران را، از جمله مردمان کشورهای دیگر را ولو با جنگ و کشت و کشتار از گمراهی نجات دهند. بنابراین پایبندی به اعتقادات دینی و از جمله اعتقاد به حکومت جهانی واحد اسلام در رژیم دینی حاکم بر کشور، مداخله گری؛ تنش آفرینی و جنگ با کشورها را به دنبال دارد. ضمن آنکه در این رژیم، اعتقاد به ایدۀ قرون وسطائی ولایت فقیه و رهبری شیعیان جهان، باعث شده که رژیم سفاک حاکم بر ایران با حمایت از شیعیان ساکن در کشورهای منطقه؛ اختلاف و تنش میان ایران و این کشورها را دامن بزند.
در ضمن آقای محمود کرد گرامی, شما از کدام دمکراسی نوپای و دستاوردهای مدنی در ایران تحت حاکمیت این آخوندهای پلید صحبت می کنید؟! نیاز به گفتن ندارد که در جمهوری اسلامی، نه جمهوری به معنای واقعی آن وجود دارد و نه دمکراسی و نه پارلمان و نه انتخابات و نه مطبوعات و نه دیگر نهادهای دمکراتیک و مدنی. پس خواهشاً وارونه نویسی نکنید و خاک به چشم مردم نپاشید.