Skip to main content

این مزدوران سگ صفت رژیم سفاک

این مزدوران سگ صفت رژیم سفاک
بهمن موحدی(بامدادان)

این مزدوران سگ صفت رژیم سفاک ملاها را شناسائی کنید. اینان کسانی هستند که باید با اشد مجازات به سزای اعمال پلیدشان برسند.
این پاسداران وحشی و مزدوران سگ صفتی مثل مجید فتحی نژاد در زیر عبای آخوند، در جریان عملیات کبیر "فروغ جاویدان" به زنان و دختران مجاهدی که زخمی و اسیر(شیران در زنجیر) شده بودندتجاوز می کردند و زخمی ها را تمام کش می کردند . اما در آنسوی توحش و دریدگی پاسداران، درحالی که رزمندگان قهرمان و پاکباز مجاهد خلق، اسرای زیادی را در جریان عملیات از نیروهای دشمن می گرفتند، با جوانمردی و بزرگ منشی، پس از خلع سلاح آنها را آزاد می کردند. اما این پاسدارهای وحشی چند کیلومتر دورتر دوباره مسلح می شدند و برای ماندگاری سیستم نابود کنندۀ ایران و ایرانی با مجاهدین قهرمان می جنگیدند.
یکی از اسناد تاریخی عملیات فروغ جاویدان، که از یک سو بیانگر اوج قهرمانی و حماسه‌آفرینی رزمندگان مجاهد خلق

و از سوی دیگر نشان‌دهندۀ عمق شقاوت و وحشگیری رژیم آخوندها است، عکسی از پیکر غرقه در خون زن قهرمان مجاهد خلق، طاهره طلوع (فرمانده سارا) است که با دشنه‌یی در قلب از درختی بر فراز تپه ای آویخته شده است.
طاهره دلاور در عملیات بزرگ فروغ جاویدان در بین راه اسلام‌آباد ـ کرمانشاه یک تنه راه پیشروی خیل مزدوران خمینی را سد کرد تا همرزمانش فرصت بازگشت از صحنه را پیدا کنند.
پاسداران و مزدوران هنگامی جرات نزدیک شدن به طاهره را پیدا کردند که تا گلوله آخر جنگیده بود و پیکرش مجروح و خونفشان بر جا مانده بود. دژخیمان خمینی دشنه‌ای در قلب طاهره فرو کردند و پیکر غرقه در خونش را از یک درخت بر فراز تپه‌یی در بین راه اسلام‌آباد - کرمانشاه آویختند.