Skip to main content

خانم یا اقای ائلیار در نوشته

خانم یا اقای ائلیار در نوشته
Anonymous
عنوان مقاله:
شفیعی کد کنی: "من شوونیست نیستم"

خانم یا اقای ائلیار در نوشته اش خبر جعل میکند و حرف دکتر شفیعی را تحریف میکند و وقتی به او تذکر داده میشود بروی خودش نمیاورد و در عوض مخالفینش را به بی تربیتی متهم میکند! از اینجا میتوان به شرافت نویسندگی ایشان پی برد! من در کامنت مورخ 18 ژوئن خود نوشته بودم:
خانم با اقای ائلیار شما در نوشته خود حرف غلطی را به اقای شفیعی کدکنی نسبت داده اید به این قرار: " می‌گوید ...شیدم به این فرهنگ ملی خودم که میراثش (تنها) چند تا ترانه و چی چی محلی است". بعدهم بر اساس این نسبت غلط به اقای شفیعی کدکنی نسبت هایی مثل شرم آور حرف زدن و شوونیست و نژادپرست و...داده اید. خودتان آدرس دقیقه 4:18 را داده اید ولی حرف اقای شفیعی را عوض کرده اید و مدعی شده اید ایشان به زبانهای مادری ترک زبانها و کردها و... توهین کرده است. این کار شما تحریف عمدی سخن دیگری با هدف نفرت و کینه انداختن بین قوم های ایرانی است.

شرافت نویسندگی حکم میکند که بخاطر این دروغ گویی از اقای شفیعی معذرت بخواهید و به خطای خود اقرار کنید. هرکس این فایل را گوش دهد بطور روشن میفهمد که اقای شفیعی درباره لهجه ها و زبانهای محلی از جمله زبان زادگاه خودش "کدکن" که نام هم برده حرف میزند و اصلا مسئله توهین
به زبان مادری قومهای ایرانی مطرح نیست.

خانم یا اقای ائلیار به این تذکر من جوابی نداده و در عوض در کامنت دیگری نوشته: " کی میخواهید تربیت یاد بگیرید، مثل آدم با تربیت و متمدن حرف بزنید؟ کسی که به زبان محلی آب می پاشد، نه تنها شوونیست است بلکه راسیست هم می باشد..." یعنی ایشان بی انکه به عمل زشت خود که تحریف حرف دکتر شفیعی باشد اشاره کند به من بخاطر تذکر این تحریف و پیشنهاد اینکه از دکتر شفیعی معذرت بخواهد با عصبانیت پرخاش و توهین کرده و طلبکار هم شده است! این شیوه بحث خانم یا اقای ائلیار برای این است که طرف خودرا بترساند و اصل مطلب را که جعل از طرف خود او بوده با سروصدا و هیاهو به دعوای شخصی تبدیل کند تا مجبور به توضیح کار زشت خود نباشد.