Skip to main content

به جای دشنام و ناسزا درباره

به جای دشنام و ناسزا درباره
تبریزی

به جای دشنام و ناسزا درباره آقای امید دانا بهتر است رفتار ناهنجار ایشان را

ریشه یابی کرده و چرائی این ناهنجاری ها را بررسی کنیم.

ریشه رفتارها و گفتارها و کردارهای ناهنجار آقای امید دانا ناسیونالیسم و پندارهای زهرآگین ناسیونالیستی است چون زهر آریاپرستی مغز امید دانا را از کار انداخته است!

همچنان که زهر آریاپرستی مغز محمدرضا پهلوی را هم از کار انداخته بود! محمدرضا پهلوی که هم پدرش ترک بود و هم مادرش ترک بود و با این روال خودش نیز ترک نژاد و ترک تبار بود (البته گمان فراوان بر این است که ترک زبان نیز بود) هم خودش و هم همه مردم ایران را دارای خون نژاد اهورائی آریائی دانسته و نام خودش را هم آریامهر گذاشته بود!!!

ای کاش دیوانه بازی های محمدرضا پهلوی ترک نژاد و ترک تبار که مغزش با زهر ناسیونالیسم پان آریائی از کار افتاده بود تنها گفتن این پرت و پلاهای خنده دار بودند اما بدبختانه دیوانه بازی های محمدرضا پهلوی بسیار بیش از اینها بودند!

گذشته از اینها اعلیحضرت همایونی شاهنشاه آریامهر ترک نژاد و ترک تبار و آریاپرست دچار بیماری کمونیسم ستیزی نیز بود و کمونیست ها در رژیم آریامهری حق دم زدن نداشتند و هزاران کمونیست زن و مرد در زمان رژیم شاهنشاهی به زندان و اعدام محکوم شدند! سرانجام با دیوانه بازی های محمدرضا پهلوی آریاپرست کار به انتحار اسلامی در سال ۱۳۵۷ کشید و هم رژیم آریامهری نابود شد و هم زندان آریامهری جایش را به دوزخ آخوندی داد!

چکیده سخنان آقای امید دانای آریاپرست هم این است که حتی اگر رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی ایران از سرزمین ایران دوزخی بی همتا در جهان بسازد چون خاک این سرزمین و مرزهای آن را نگهداشته است می تواند پا بر جا باشد! آقای امید دانا به جای آن که بگوید: "چو ایران نباشد تن من مباد!" بهتر است بگوید: "چو دوزخ نباشد تن من مباد!"

آقای امید دانا می گوید که اگر آزادی و قانون و حق و داد و ناموس از میان رفتند و مردم سالاری جای خود را به فرمانروائی دیکتاتورهای کله پوک و نفهمی مانند خمینی و خامنه ای داد و دزدان سرگردنه و دژخیمان سنگدل و گندخیم رژیم آخوندهای مفت خور بر هست و نیست سرزمینی به نام ایران چیره شدند و در زندان ها و شکنجه گاه ها به هزاران تن از دختران مردم تجاوز جنسی کردند و سپس آنها را کشتند و ..... مرا چه باک! اما چو دوزخی به نام ایران نباشد تن من که در سایه تورم تازنده و گرانی های جهشی و گرسنگی چیزی از آن جز پوست و استخوان بر جای نمانده است مباد! (اگر هم آخوندی دهد مردمی را به باد - چو ایران نباشد تن من مباد!)

چنان که آقای امید دانا برای کسانی که رژیم ولایت فقیه زندگی آنها را نابود کرده است گفته است که اگر تو از رژیم جمهوری اسلامی برای ستم هائی که بر تو رفته اند ناخرسند هستی سرت را بکوب به دیوار و خودت را بکش اما کاری به کار رژیم ولایت فقیه نداشته باش! چرا؟ چون اگر این رژیم برود ایران هم رفته است!

کوتاه سخن آن که پیامد ناسیونالیسم و پندارهای زهرآگین ناسیونالیستی از کار افتادن مغز انسان و خواب دیدن با چشمان باز و گفتن و نوشتن هذیان هائی این چنینی با مغز تبدار است!