Skip to main content

یک معمای جالب پیش امده و هیچ

یک معمای جالب پیش امده و هیچ
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

یک معمای جالب پیش امده و هیچ شکی در ان نمانده است اما ان چیست ؟

در حکومت اسلامی فارس هیچ چیز شفاف نیست از هر نظر کشور داری. و اگر روزی قرار باشد همه چیز شفاف باشد ان روز دیگر حکومت اسلامی فارس وجود ندارد. یعنی این سیستم با دغلبازی با گول زدن ووو به حیات ننگین و خونین خود ادامه می دهد.
فقط در یک هفته گذشته در دو مورد در دو زمان متفاوت 2 بار به نیرو های حکومت در اذربایجان جنوبی توسط کرد ها حمله شده است. در حمله اولی یک سرباز ارومیه ای که پدرش هم کارگر شهرداری ارومیه است بدست کردها کشته شد.
ولی این را حکومت اسلامی رسانه ای نکرد جزئی گفت یک سرباز بدست ضد انقلاب کشته شده است.
و دو روز پیش 3 پاسدار دیگر بدست کرد ها در اذربایجان جنوبی کشته شدند و حکومت باز هم فقط گفت بدست ضد انقلاب کشته شدند. امروز هم حکومت گفت 12 نفر ضد انقلاب که از عراق وارد شده بودند دستگیر شدند .
خوب تا اینجا هیچ اسمی از کرد و سازمانهای کردی از دهن حکومتی ها نشنیدید درست است؟ این را همینجا فعلا نگهداریم
در هفته گذشته در دو نوبت حکومت اسلامی فارس 2 کرد را یکی را در سقز و بنظر یکی را در سنند در اذربایجان جنوبی به دار اویخت. در همین سایت ایا یک نفر کرد علیه حکومت فارس بخاطر ان اعدام ها اعتراض کرد؟ نه
همین جناب جمال کرد که می گوید باید جواب کامنت علی را بدهم پس چرا فقط در حد یک کامت به حکومت اسلامی فارس بابت اعدام ان دو کرد اعتراض نکرد؟ ایا کسی در این سایت در این مثلا 5 سال گذشته دیده کردها علیه فارس .علیه شوونیسم فارس. علیه حکومت فارس چیزی بنویسند؟نه . پس حالا بر گردیم به بالا که شما را انجا نگهداشتم.
کردها پاسدار ها را می کشند ولی حکومت نامی از کرد ها نمی برد این خیلی مهم است
حکومت کرد ها را اعدام می کند ولی کرد نامی از فارس و نامی از حکومت نمی برند این از انهم مهمتر است.
پس اینجا یک استراتژی بسیار سری بین این ها نهفته است که این از هر دو ی ان بالایی مهمتر است
پس تو هموطن تورک هوشیار باش که دشمن در چب و راست است و کرد ها با حکومت فارس در پشت صحنه به تفاوقاتی رسیده اند و ان چیزی نیست جز اتحاد و استراتژی انها در مقابل تورک ها.
هنوز بعضی ها مشت اهنی تورک ها را لمس نکرده اند