Skip to main content

آذری اگر ترک است باید راهی

آذری اگر ترک است باید راهی
Anonymous

آذری اگر ترک است باید راهی ترکستان در شرق مغولستان گردد. - و آذری اگر ایرانیست، باید زبان و فرهنگ پارسی ایرانی را بپذیرد و در راه ترک زدایی خود، با مردم ایران همراهی کند.جد و سلف ترک، مغول و نژاد زرد

است . آذری یک ایرانیست که ترک زبان گردیده . به زودی آزمایشهای ژنتیک در فرودگاههای ایران تاسیس خواهند شد تا آنرا روشن و ثابت خواهند کرد. دولت فعلی و دولت آینده ایرانی، باید ترگهای نژاد زرد، و مدعی تجزیه را ، دستگیر و روانه چین و ماچین یعنی اویغورستان بنماید. آذری اگر ایرانیست باید در سرکوب مغول تباران تجزیه طلب ضد ایرانی ، کوشش نماید . چهرههای ازبکی و تاتار و مغول و قیرقیز که اکنون درون ایران هستند و مدعی تجزیه طلبی میباشند، باید شناسایی و از آنان سلب هویت و ملیت شود و روانه آسیای میانه گردند. ترک زبانان ساکن ایران که بر اثر حوادث نتریخی به ایران پناه آورده اند باید رعایت ادب مهمانی بنمایند وگرنه میزبان آیرانی پارسی میتواند آنان را روانه آنکارا و اوران باطون و اویغورستان و سیبریه بنماید. ترک از نژاد زرد چینی و اسکیمو و مغول است. ایرانی و پارس از «زاد هندو اروپایی هستند که طی هزاران سال کذشته وارد فلات ایران و شبه قاره هند گردیدند. علوم انسانی و فرهنگ شناسی و زبان شناسی و بیولوژیک این ادعا را صدها سال است که اثبات نموده اند. با تجزیه طلب بی منطق آذری با نیروهای خلقهای ایرانی برخورد خشن خواهد شد. زمان خیانت و سپاراتیسم و توهین و زیاده خواهی و دروغ و تجریف و فرهنگ دزدی و تاریخ سازی فریبکارانه به پایان رسیده. علی فضولات و یارادیسبقلیق و ممت رحمانفر و سازاچ و لاشین در ایران آینده پاسخگو خواهند بود. ممد لوایی و صدرالاشراف و بابک آزاد سوئدی در راه اصلاح خود و تجدیدنظر در سابقه خود هستند. آنان فعلا زیر نظر اپوزیسیون انقلابی و مبارز میباشند. پان ترک آذری متحد آخوند ولایتی ، و باستان گرایان شاه اللهی لس آنجلسی هستند. زحمتکشان ایران به آنان رحم نخواهند نمود.
پیش بسوی ایرانی متحد و واحد و مرکزی؛ ایرانی سکولار و دمکرات و سوسیال و منوگام !
اقوام و خلقهای ایران رنگین کمان ، دارای آزادیهای فولکلوریک، رقص و آواز و لباس رنگین و لهجه و غذای محلی و ساختن طنز ،خواهند بود !