Skip to main content

ســـالم دوسلار

ســـالم دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
اول غذا بعد جوک یا اول جوک بعد غذا ! این است سوال!!!

ســـالام دوستلار..
این کاربر ( ترک و تعارف ) مثل اینکه این روزها یادشان می رود که در آخر کامنتشان جمله ( پارسیان با فرهنگ 13000 ساله ) را بنویسند.
کاربر گرامی . بقول سازاخ عزیز , ما دیگر با جوک های

اتنیکی شما روئین تن شدیم . شما فقط مشغول کارخانه سازی جوک باشید. پائین آمدن قیمت نفت تکلیف شما را معین خواهد کرد که اول غذا بخورید بعد جوک بگویید یا اول جوک بگویید بعد غذا بخورید.
تنها از شما یک سوال داشتم. واقعآ شما کی هستید که برای بیش از 30 میلیون نفر تصمیم بگیرید؟ ملتی که تصمیم گرفت آزاد باشد هیچ سلاحی نمی تواند مانع آن باشد. دوره تحریف و چاخان سازی تاریخ بوسیله ( پان فارسیسم ) تمام شده است. ملل غیر فارس ایران بیدار شده اند. متاسفانه شما هستید که واقیعت ها را نمی بینید. توماس جفرسون یک جمله مشهوری دارد که میگوید.." به یک ملتی را می توان یک بار دروغ گفت. به یک ملتی می تواند به مدتی چند دروغ گفت ولی به یک ملتی نمی توان همیشه دروغ گفت."..در ضمن همیشه مطمئن داشته باشید که هیچ کسی نه تنها از سرزمین مادریش تکان نمیخورد بلکه حافظ زبان مادریش و فرهنگش خواهد بود.. ولی اگر روزی قرار باشد کسی از این سرزمین کوچ بکند شما اولین کسانی خواهید بود از این سرزمین بایستی کوچ بکنید که چون که شما « آخرین » کوچ کننده گان به این سرزمین هستید. قبل از اینکه کورش کبیرتان خیلی کبیر شود, مردم آزربایجان با تمدن (( ساگارتیان )) در سرزمین مادریشان همراه با دیگر تمدن های همسایه همچون مادها, اورارتورها ,کادوسیان ها, امردها, عیلامیان ها , کاسیان ها زندگی میکردند که بوسیله این ناجی حقوق بشر , این تمدن ها و نابود شدند.