Skip to main content

یک فوتبالیست اهل ترکیه پسر

یک فوتبالیست اهل ترکیه پسر
Anonymous

یک فوتبالیست اهل ترکیه پسر پنج‌ساله خود را که به کرونا مبتلا شده بود، در یکی از بیمارستان‌های این کشور با دستان خود خفه کرد و کشت.

یک فوتبالیست اهل ترکیه پسر پنج‌ساله خود را که به کرونا مبتلا شده بود، در یکی از بیمارستان‌های این کشور با دستان خود خفه کرد و کشت.

رسانه‌های ترکیه گزارش کردن جوهر توکتاش، بازیکن تیم فوتبال Bursa Yildirimspor در 23 آوریل 2020 پسر 5 ساله خود را دچار تب و تنگی نفس شده بود، به بیمارستان برد و پس از آن مشخص شد که این کودک به بیماری کرونا مبتلا شده و به بخش قرنطینه فرستاده شد.

دقایقی بعد جوهر توکتاش دوان دوان خود را به پزشکان رساند و از آنها درخواست کمک کرد. پس از مراجعه پزشکان به این کودک، مشخص شد که او جان باخته است. دلیل مرگ این کودک ابتلا به کووید19 اعلام شد.

شگفتی بزرگ اما چند روز بعد از مرگ این کودک رخ داد؛ زمانی که جوهر توکتاش به پلیس مراجعه و اعلام کرد کودکش را با دستان خود کشته است.

این بازیکن فوتبال اهل ترکیه 11 روز پس از مرگ پسرش به مرکز پلیس مراجعه و اعلام کرد در روز حادثه با دستان خود بالشت را روی صورت پسرش گذاشته و به مدت 15 دقیقه آن را فشار داده تا مطمئن شود، پسرش جان خود را از دست داده است. در تمامی این مدت کودک کرونازده دست و پا می‌زده تا خود را نجات دهد، بدون اینکه بداند دستی که در حال کشتن اوست، دست پدرش است.

این بازیکن ترک پس از آنکه از مرگ پسر خود مطمئن شد، به پزشکان مراجعه کرده و از آنها درخواست کمک کرد.

این پدر قاتل در حین بازجویی‌ها گفت: «از زمانی که به دنیا آمد، دوستش نداشتم و از این رو او را کشتم. من دیوانه نیستم، یک انسان طبیعی هستم، اما این کودک را دوست نداشتم.»

این حادثه موجی از خشم را در میان مردم ترکیه برانگیخته و بسیاری خواستار اشد مجازات جوهر توکتاش شدند