Skip to main content

من فقط تعجب می کنم چرا سایت

من فقط تعجب می کنم چرا سایت
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

من فقط تعجب می کنم چرا سایت اذری ها متعلق به حکومت اسلامی که مشتری ندارد و کارمندانش مدام در ایرانگلوبال هستند تا سایت اذری ها . پس چرا کلا سایت ایرانگلوبال را نمی خرند ؟؟ تا سمت چپ سایت هم

مجسمه فردوسی را که روی قاطر نشته است در بالای سایت قرار دهند حالا یک عکس شیر خورشید هم روی پیشانی قاطری که فردوسی روی ان نشسته با چسب دوقلو بچسبانید .
البته اگر قبر کورش را هم به دم ان قاطر که فردوسی روی ان نشسته ببندید چه بهتر چونکه تفاله های قاطر دیگر به زمین نمی ریزد مستقیم از زیر فردوسی به قبر کوروش وارد می شود و این باعث تمیزی طبیعیت هم می شود.
فقط عکس صابون در بغل فردوسی یادتان نرود که نشانه تکامل قوم فارس است . البته صابون مراغه ای باشد چه بهتر.
بعد از خریدن سایت ایرانگلوبال دیگر در این سایت راحت خواهید شد حتی از تلویزیون شهرام همایون یا سایت های جبهه ملی فارس ها هم راحتر.
اینجا برای خودتان پاده شاه انتخاب کنید. دولت انتخاب کنید. وزیر انتخاب کنید . قانون اساسی بنویسید . 83 میلیون ایرانی همه در معجزات فارس هندی تبار حیرانند..فقط کارتان تمام شد برای تصمیم گیری نهایی به انگلیس بفرستید تا همه رشادت فارس هندی تبار را از بی بی سی بشنویم در اخر البته که همه دولتیان باید فارس هندی تبار باشند
غیر فارس هم حداقل در گذشته سابقه دستبوسی فارس ها را داشته باشد تا یک شغل دربانی همچین چیزی به ان داد مثل ان اقای مرکز مطالعات سخره ها و مدرسه ها ی بی در و دیوار بلوچستان در لندن.
پس تا خوابتان نپریده سایت ایرانگلوبال را بخرید و تمام نیرو های امپراتوری تورک عثمانی را از این سایت بیرون کنید
و با گاو . فردوسی روی قاطر. قبر کوروش بسته به دم قاطر همه فارس های هندی تبار باهم جنش پیروزی بگیرند
فقط صابون یادتون نرود انهم صابون مراغه ای که فارس ها از زمان صفوی از خوردن ان لذت برده اند.