Skip to main content

دوست گرامی، فرخ نعمت پور، اگر

دوست گرامی، فرخ نعمت پور، اگر
تبریزی

دوست گرامی، فرخ نعمت پور، اگر کسی بپرسد که

راست گراترین راست گراهای جهان چه کسانی هستند؟ پاسخ درست به این پرسش این خواهد بود که ناسیونالیست ها راست گراترین راست گراهای جهان هستند! چنان که در ایران نیز پان آریاها، پان ترک ها، پان کردها، پان عرب ها و پیروان پان های رنگارنگ دیگر ناسیونالیستی همگی در گروه راست گراها جای می گیرند و هرگز نمی توان چنین کسانی را در گروه چپ گراها گنجاند!

از این روی همچنان که ما مسلمان بت پرست نداریم و نمی توانیم از مسلمانان بت پرستی که برای ثواب بردن بت می پرستند سخن بگوئیم در جهان سیاست نیز ما نمی توانیم از ناسیونالیست های چپ گرا و یا چپ گراهای ناسیونالیست سخن بگوئیم، پس یا باید کسی چپ باشد و یا ناسیونالیست و چپ گرا بودن با ناسیونالیست بودن سازگار نیست و حزب دموکرات کردستان چون یک سازمان سیاسی صد درصد ناسیونالیست و راست گراست نمی تواند چپ باشد و آرمان ها و مرامنامه و اساسنامه این حزب هیچ پیوندی با سوسیالیسم و کمونیسم و چپ گرا بودن ندارند!

دوست گرامی، فرخ نعمت پور، بدبختانه شما در این نوشتارتان سخنانی نوشته اید که باید آنها را جمع اضداد نامید! از یک سو شما نوشته اید: (..... حزب دموکرات کردستان ..... یک حزب چپ با گرایش سوسیال دموکراتیک است! ...... پس حزب در خانه سوسیالیست های دموکرات جای می گیرد! .....) سپس نوشته اید: (..... حزب دموکرات به عنوان مدافع مسئله ملی کرد یک حزب ناسیونالیست هم هست! .....) و سرانجام گفته اید: (..... پس حزب دموکرات یک حزب ناسیونالیست با گرایش سوسیالیسم میانه است! .....)

دوست گرامی، در کجای جهان ناسیونالیست هائی که راست گراترین راست گراهای جهان هستند گرایش سوسیالیستی هم دارند و چگونه ناسیونالیسم و سوسیالیسم می تواند در یک جا گنجانده شوند؟