Skip to main content

کرد ها نیرو های سپاه را در

کرد ها نیرو های سپاه را در
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

کرد ها نیرو های سپاه را در غرب اذربایجان جنوبی می کشند اما نه سپاه و نه رسانه های فارس ها گوچکترین اشاره ای به کرد ها نمی کنند و می گویند توسط ضد انقلاب کشته شدند. این خیلی مهم است

کرد ها را نیرو های سپاه در غرب اذربایجان جنوبی می کشند چه کولبر کرد باشد چه قاچاقچی کرد باشد چه پیشمرگ کرد باشد (( البته درجه های نظامی و کوهی همه اینها یکی است )) ولی هیچ اعتراض بخصوصی از کرد ها دیده نمی شود فقط در یک ماه گذشته فارس ها چندین کرد را در اذربایجان جنوبی اعدام کردند یا به رکبار بستند هیچ عکسلعمل اعتراض از کرد ها دیده نشد. اگر کسی گربه یا سگش هم توسط دیگری کشته شود نمی تواند اینقدر بی تفاوت باشد و اما کرد ها ساکت هستند و بی تفاوت و هیچ اسمی از فارس و سپاه که متعلق به فارس ها است نام نمی نبرد چرا ؟؟ این هم از ان بالایی که گفته شد مهمتر است.
اینها یعنی سپاه و در کل دولت فارس در طهران با کرد های اذربایجان جنوبی مذاکره . زده بند. بده بستان . و قول و قرار گذاشته اند . و این از هر دوی گفته های بالا هم مهمتر است چرا؟؟؟
چونکه فارس در کلیت خود و کرد در موجودیت خود چیزی ندارند تا بهمدیگر بدهند یا تعارف کنند .
معامله بر سر تورک ها و در راس ان تورک های اذربایجان جنوبی و واگذاری بخشی از سر زمین اذربایجان جنوبی به کرد های هندی تبار در انجا کشور کردستان تشکیل دهند.
دقیقا همان معامله و زدو بندی که در جنگ جهانی اول بین روسیه تزاری و ارامنه ساکن در امپراتوری تورک عثمانی انجام گرفته بود. روسها به نظامیان ارمنی که در ارتش عثمانی خدمت می کردند گفته بودند نقشه های جنگی عثمانی را دزدیده و به دست روس ها برسانند و همچنین روس ها از نظامیان ارامنه در ارتش عثمانی خواسته بودند فرماندهان جنگ عثمانی در جبهه های جنگ را از پشت بزنند و پل ها را خراب کنند و در انتقال نیرو های عثمانی به مناطق جنگ گزارش و در انتقال اخلال ایجاد کنند ووو. در عوض بعد از شکست عثمانی روس ها به ارامنه کمک خواهند کرد تا کشور ارمنستان بزرگ در قلب عثمانی تشکیل شود.
و ارامنه تا حدودی اینکار ها را کردند و اما و اما . نیرو های عثمانی از خیانت نظامیان و غیر نظامیان ارامنه در جبهه های نبرد و پشت جبهه ها که با روسیه. انگلیس. فرانسه.هلند. استرالیا و 100 ها هزار سرباز که انگلیس از هند اورده بود ووو می جنگیدند اطلاع یافتند . و چندین افسر نظامی ارمنی که در ارتش عثمانی خدمت می کردند به جرم خیانت بدار زدند و از خانواده های ارامنه که در مناطق جنگی یا پشت جبهه های جنگی زندگی می کردند دولت عثمانی نگران خیانت انها بود و مجبور شد از ارامنه بخواهد ان مناطق را هر چه زودتر ترک کنند و به سوریه و عراق بروند. و بدینگونه عوض ان ارمنستان بزرگ در دل عثمانی به اواره گی و سر گردانی و تلف شدن خانواده های ارامنه در گرمای بیابانهای عراق و سوریه تبدیل شد.
ایا تاریخ این بار به نام اکراد تکرار و نوشته خواهد شد ؟