Skip to main content

کیانوش توکلی چقدر باید در

کیانوش توکلی چقدر باید در
Anonymous

کیانوش توکلی چقدر باید در اداره این صفحه "گند زده "باشد که تورک اوغلی از او تشکر کند. سپاس وی از توکلی بیدلیل نیست. کیانوش حدود چند روز است که اداره صفحه کمنت ها را به پان ترک واگذار نموده چون هیچ

کمنت و نظری از ایرانیان در مقابل راسیسم و فاشیسم و یبیسوادی و بیگانه ستایی ونادانی و جعل و دروغهای پان ترک درج نمیشود.
به نظر می آید اکنون در ازای کمک مالی کلان گان ترک ،توکلی سایت را اجازه به تجزیه طلبان آذری داده یا آنرا فروخته.
کیانوش که احتمالا خودش یکی از آذری های مهاجر به مازندران است، نشان داده که هیچگونه استعداد سیاسی فرهنگی اجتماعی ندارد، و خیلی راحت دچار اشبیاه گمان زنی ها و تشخیص خوب از بد میشود. به نظر می آید که این صفحه را در حال حاضر ،یا خودش اداره میکند یا به یکی از همین کمنت گذاران ضد ایرانی محول نموده ، و در آرزوی رقم کاربران بیشتر ، مدام حسرت تتلو و روح الله زم و فخرآور را میخورد. بیدلیل نیست که کلیه ایرانیان مبارز و روشنفکر و تحلیل گر، این سایت را به تجزیه طلبان، و لابی آنان ؛ یعنی خود کیانوش توکلی بخشیدند ، و از این سایت رفتند. ما 2/3 نفر بجا مانده، فقط برای حال گیری از این اسان ستیزان اینجا ماندیم تا آنان را دچار افسرگی گنیم و پیش از رسیدن به میدان نابودیشان در درون ایران و آذربادگان ، ناک دان کرده باشیم.!
در ایران آینده، نه تنها تجزیه طلبان بی منطق تزک، بلکه لابی هایشان مانند کیانوش توکلی ، نیز پاسحگو ی اعمال خود خواهند بود.