Skip to main content

2 نکتە در این کامت دارم یکی

2 نکتە در این کامت دارم یکی
جمال
عنوان مقاله:
نظر

2 نکتە در این کامت دارم یکی برای بابک نامی و دیگری برای
yaradiciliq اول از
yaradiciliq شروع میکنیم


yaradiciliq انگار خیلی از خبرهای لیبی و لشکر کشی تورکیە داشت با دمش گردو میشکاند این اخبار را برایشان نشر میدهم کە شاید روح و روانش آرام گیرد .
سرتیپ احمد المسماری سخنگوی ارتش ملی لیبی شامگاه دوشنبه اول ژوئن 2020 در کنفرانسی خبری از بازپس‌گیری شهر الاصابعه توسط ارتش ملی لیبی خبر داد
المسماری افزود که شبه‌نظامیان وابسته به دولت الوفاق که از سوی ترکیه حمایت می‌شوند پس از متحمل شدن شکست در شهر الاصابعه، عقب‌نشینی از شهر غریان را نیز آغاز کردند.

این مقام نظامی لیبی یادآور شد که نیروی هوایی ارتش نیز در تدارک برای ورود نیروهای زمینی به شهر الاصابعه مشارکت داشته‌اند.

و چند نکتە در رابطە با کامنت بابک نامی در مورد نظر ایشان در رابطە با یک موضع حزب دمکرات کوردستان
جناب بابک در این کامنت فشنگ هوائی از نوع پانتورکی هوا کردند ، ایشان میفرمایند حزب دمکرات بە خاطر اینکە نام آذربایجان غربی را تغیر دادند باید از ملت بزرگ تورک عذر خواهی کنند .
این جناب یادشان رفتە هیچ وقت در تاریخ آذربایجان غربی وجود نداشتە و این اسم را رضا قلدر بە این استان کورد نشین دادند و ملت آذربایجان در آیندە باید خسارت بیش از 90 سال گذاشتن یک اسم جعلی را بە سرزمین کورستان بدهکارند و در دادگاه های بین المللی این ملت آذربایجان باید تعهد خسارت یک اسم جعلی را بپردازد .
دقیقآ مثل یک ماست تورکی کە عکس یک مرد یونانی را بر روی ماست تورکی گذاشتە بودند و شرکت تورکی مجبور بە خسارت بە کار بردن این عکس بدون رضایت مرد یونانی را بە ماست تورکی گذاشتە بود
بلە دقیقآ تورکها در آیندە باید خسارت بیش از 90 سال استفادە از یک اسم جعلی آذربایجان غربی بە کوردستان را باید بپردازند .
و در آخر این جناب بابک با فیض و افادە می فرمایند احزاب تورک و شخصیتهای نیم متری تورک همکاری با حزب دمکرات را قطع کنند چە افادەای خندە داری اول شما اسم 2 حزب و شخصیت تورکی را نام ببر بعد از این نوع افادەهای هوای مرقوم بفرمائید .

تورک جماعت بغیر از تعداد معدودی در این سایتهای انتر نتی نە حزب دارند نە شخصیت ملی ، جانم تورک بلا گردان فاشیزم و پان ایرانیست هست در ایران شما جماعت تورک آسمیلە هسید آنم از نوع خیلی شدید آن کە در ایران تمام سعیتان این هست بدون لهجە فارسی صحبت کنید . پان تورکیسم در ایران لشکریان بی جیرە و مواجب ایرانیت هستند قربان ، سینە زنیها ، آش نظریها ، نوحە خوانیها ، پای پیادە بە کربلا رفتنها . قمە زدنها ، و گل بە سر و صورت مالیدنها و مراجع تقلیدها و در یک کلام جمهوری اسلامی در ایران یعنی تورک پس از این افادەهای پان تورکی تورک تورک باور کن در ایران یوختی یوخت