Skip to main content

زبان حسن ، زبان ساواک سابق

زبان حسن ، زبان ساواک سابق
Anonymous

زبان حسن ، زبان ساواک سابق است. شاه ساواکی، به جنبش و جریان چپ میگفت، گروهک چپ. حسن که دیروز حیدر بود؛ احتمالا یک ساواکی زاده است که در سایت مجازی خود، با نام محمدحکمت (داریوش) افشار، چند مقاله و

دهها عکس مشمئزکننده ،علیه این سایت و مدیر مسئول اش ،قبلا منتشر کرده ، و حالا مثل گربه عبید زاکانی، توبه نموده، و دوباره به این سایت بازگشته تا آدرس غلط ، علیه گروههای مبارز اپوزیسیون بدهد و باقیماندههای ساواک متلاشی شده را ،در خارج از ایران، بازسازی نماید.
محمدحکمت افشار با نام "داریوش افشار"، که یک ترک قشقایی اطراف شیراز است، ظاهرا باید علیه پان ترک آذزی تجزیه طلب در اینجا مبارزه میکرد،اگر او یک شاه اللهی ایراندوست است، ولی چون عامل امریکاست، هنوز در این صفحه علیه چپ و مجاهد و مصدقی ها، دروغ و توهین و تهمت مینویسد، تا دشمن واقعی یعنی آخوند و عنوسام و ترامپ فراموش شوند، وگرنه بقول سلطنت طلبها، چپ ها که نیرویی نیستند برای آینده ایران. این مامور مزدیگیر از طریق یهودی ستیزی و اسرائیل ستیزی نیز سعی میکند، آمریکا را از زیر تیغ اتهام سرنگون کننده شاه، خارج نماید تا حتی هواداران رضا پهلوی را مطیع و آلت دست سیاست آینده سازمان سیای امریکا کند.
اگر چپها آگاهتر از ساواکی زاده های مانند این حسن و حیدر و داریوش و .... نبودند که آنها را به مستراح تاریخ سرازیر نمیکردند . این جوجه شاه اللهی های مزدور، نادان تر از آن هستند که بتوانند با تغییر اسامی مستعار روزانه، وارد جنبش اپوزیسیون شوند، و آدرس غلط بدهند تا شیخ و شاه و عموسام و ترامپ ، بر کول مردم ایران سوار شوند.