Skip to main content

از پیشنهاد اقای غنی نژاد باید

از پیشنهاد اقای غنی نژاد باید
Anonymous
عنوان مقاله:
پیشنهاد اقای غنی نژاد

از پیشنهاد اقای غنی نژاد باید استقبال کرد و نه تنها اثار باارزش فلسفه بلکه تاریخ جریان چپ را تدوین و ترجمه کرد .

برای اینکه بیش از این جوانان کشور ما ابزار وقربانی گروه های تروریست اسلامی و چپ نشوند نیاز مبرم وجود دارد که اساس فلسفه چپ و اقتصاد چپ مورد نقد و برسی قرار گیرد .
جوانان کشور ما بی انکه بدانند نقش اقتصاد در زندگی بشری چیست با خواندن چند جزوه حزبی در باره ارزش اضافه ونه با تحصیل اقتصاد در دانشگاه ویا تجربه در اقتصاد ازاد قربانی یک نظریه خطای اقتصادی شدند .
تجربه انقلاب اسلامی کافی است تا بدانیم تا زمانیکه اخوند وقرانش در حکومت نبودند نگاه مردم به قران واخوند با امروز فرق میکرد .
قران ترجمه شد اما انرا به پارسی میخوانیم ولی چیزی اخلاقی واموزنده پیدا نخواهیم کرد در حالیکه این کتاب را به عربی خواندن نیازمند دانستن زبان عرب و تفسیر است .پیام اسلام همین حکومت اخوندی است و پیام چپ وافتصاد سوسیالیستی و فلسفه ان باید ترجمه شود تا به جهنم شوروی سابق گرفتار نشویم.
اکنون صد ها کتاب در باره مارکس لنین و استالین و کشور های سوسیالیستی به بازار امده است .این بزرگترین هدیه به جامعه بشری است که جوانان و حزب‌های مدعی چپ قدم در راه کشتار های استالینی نگذارند .خواندن و برگردان کتاب وحتا یک ورق به پارسی سدی در برابر کشتار مردم ایران از سوی چپ در ایران خواهدشد .
وظیفه اخلاقی وملی نویسنده گان ایرانی است که با گزارشی از گذشته شوروی و اروپای شرقی ونقش انها در اجتماع ایران وخونریزی های وحشتناک ان دوره اینده را روشن کنند ونسل اینده را از سقوط به دامن استبداد دیگر نجات دهند .