Skip to main content

سواد و لاف زدن و اغتشاش فکری،

سواد و لاف زدن و اغتشاش فکری،
Anonymous

سواد و لاف زدن و اغتشاش فکری، این ساواکی زاده ...... با نامهای مستعار- داور/حسن/حیدر/داریوش افشار/محمد حکمت افشار/ و........ در این سایت نشان میدهد که طرفداران نظام پهلوی چه کسانی هستند ! قرار شد

یه توصیه ایشان، جوانان با اقتصاد چپ آشنا شوند ،ولی این تهی مغز با ردیف کردن کلمات- فلسفه، و تاریخ چپ، و کشتارهای استالین، و اوضاع شوروی ، و ترجمه قرآن، و...... معلوم نیست چه میخواهد بگوید؟. آموختگان کلاسهای ساواک و سازمان سیا ، نمیتوانند سیستماتیک در مورد زمینه کار خود بیاموزند. این شخص الان حدود 2 سال است از گروه چپ نام میبرد و معلوم شد کوچکترین اطلاعی از سازمانها و احزاب و گروها و افراد منفرد چپ و تاریخ و مبارزه و اهدافشان ندارد ، و فقط بلد است به سفارش اربابش سازمان سیا و ساواک منحل شده ، دشنام بدهد و توهین کند و مزخرفات بنویسد . اشتباه او اینست که فکر میکند کاربران این سایت ،مثل خودش اینقدر بیسواد و نادان هستند ،که مانند فرح پهلوی که میگفت ،فدایی های اکثریت ، و ستارخان محاهد و یپرم خان ارمنی، شاه را سرنگون کردند، در حالیکه آنزمان فدایی اکثریتی وجود نداشت.، و ستارخان و یپزم خان در زمان مشروطه و کتاب احمد کسروی بودند، این ساواکی زاده ضد چپ و فعال در این صفحه، که در فیس بوک،و وب لاگ خصوصی اش ، علاقه خاصی به گروهها و کارنوال و کلوپهای همجنس گرایان غربی دارد، آمده اینجا و تنها هنرش چرندیات علیه نیروهای اپوزیسیون است . حتی لینکی از نام " عنی نژاد" نمی کذارد تا خواننده بداند این فرد کیست که باید معمای چپ را حل کند.
این نادان نمیداند که، چپ ریشه فرهنگی طبقاتی اجتماعی هومانیستی، در ایران دارد وگرنه 100 سال دوام نمی آورد. حتی جنبشهای بابک و مزدک و مانی و حسن صباح و سربداران و غیره ..... اوتوپی سوسیالیسیتی داشتند ،چون آن آرزوی هر انسان شرافتمندی در طول 2000 سال گذشته بوده و در آینده خواهد بود.