Skip to main content

از ساواکی های سابق ترسو و

از ساواکی های سابق ترسو و
Anonymous

از ساواکی های سابق ترسو و نامرد، هم دعوت میشود و به رسانه ها بیایند و از جنایت های خود عذرخواهی کنند. یکی از آنها بنام "معتمدی "در مصاحبه با "همنشین یهار" گریه کرد و گفت ای کاش حمید اشرف را تعقیب

نمیکرد تا بعدا او را ترور کنند. او از "مسعود رجوی" هم بخاطر اذیت و آزار و شکنجه اش عذزخواهی نمود. "کیوان با نام اخراجی داریوش افشار " از این سایت هم ؛ که احتمالا یک ساواکی زاده شیرازیست،از توده ای ها باید عذرخواهی کند، چون از نام یک توده ای مبارز قدیمی بنام "کیوان" برای توهین مداوم، در این سایت سوء استفاده میکند. او باید از یهودیان نیز عدر خواهی کند چون گاهی بعد از توهین به کشور اسرائیل از نام مستعار "داود " یعنی پیامبر یهودیان سوء استفاده میکند ، چون خودش ترسو،نامرد، گیج و نادان و فرصت طلب و ریقوست.
"کیوان- یا محمدحکمت افشار "، فعال در این صفحه ،کیست؟ که با اسامی مستعار گوناگون در این سایت از مبارزان 80 ساله گذشته زمان شاه و شیخ ، با بی شرمی و پر رویی یک مفعول،طلبکار است ،و مدام به با اسامی مستعارگوناگون ، به تخریب قهرمانان تاریخی اپوزیسییون در اینجا میپردازد؟ . وی که احتمالا یک "ساواکی زاده " زمان شاه فاسد و دزد است، خودش احتمالا از نیروهای امنیتی آخوندی؛ بخش ضد چپ و ضد کمونیست نیز بوده، که حالا بعد از فرار به یک کشور اسکاندیناوی، به تخریب مبارزان گذشته و به دستور سازمان سیا میپردازد؛ در حالیکه در فیس بوک و وبلاگ خصوصی اش، تبلیغ همجنسگرایی و سکس گروهی و سکس خانوادگی با محارم و کفار در فرنگ می نماید!.
این کوششهای منافق آمیز احمقانه این فرد فاسد و کینه توز و مامور و نادان، در آینده بی پاسخ نخواهد ماند. وی بجای مبارزه با رژیم حاکم، به این سایت آمده ، تا به تخریب و توهین به اپوزیسیون بپردازد و اتهام بزند، و استفراغات بلندگوهای زمان شاه و شیخ و سازمان سیا در زمان جنگ سرد را تکرار کند.