Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous
عنوان مقاله:
فروپاشی در راه است

سالام
امروز در لندن مردم ضد نژادپرستی مجسمه برده فروش معروف انگلیسی را در وسط میدان سرنگون کرده و پس از آسیب رساندن کلی به این مجسمه ،مجسمه را کشان کشان برده داخل رود انداختند.

در میدانی دیگر مجسمه چرچیل را نیز پایین کشیده و له ولورده کردند،
ولی در ایران روشنفکرانی همچون ابوالفضل محققی تورک زنجانی و مثلا سیاسی چپ که باید تفکر علمی و منطقی داشته باشد، از فردوسی نژادپرست و نفرت پراکن که عامل اصلی و ابزارمدست نژادپرستان پان فارس و پان ایرانیست هاست ،برای ما بت میسازد،
یا این تبریزی جاعل ستاره دار که با داس و چکش و ستاره دروغین خود را بسیار دانا و دانشمند می داند، برای ما سره نویسی یاد میدهد،تا از ماسیون های بزرگ محمدعلی فروغی و محمود افشار جا نماند.
این ها وقتی سیاسی کار ملتی باشند، وای بحال آن ملت و آن کشور.
دوستان صدای فروپاشی در ایران بگوش میرسد،
پان فارسیسم وقتی خانه اربابش ویران میشود، خانه خودش آتش خواهد گرفت.
ملل تحت ستم پان فارس و پان ایرانیسم باید در این زمان ابتدایی ترین حرکت خود را شروع کنند.
خراب کردن مجسمه های فردوسی شعوبیه و پاک کردن نام کوروش و فردوسی و آرش و بردیا و آریا از کوچه و خیابانها اولین اقدام آنها باید با نمادهای نژادپرستی باشد.
در مناطق غیرفارس هر کسی با بچه خود فارسی حرف زد باید با شدیدترین برخورد مواجه شوند.
کسانیکه نام کوروش و داریوش و آریا و برزین و بردیا ، آرش و از این اسامی نژادپرستانه فارسی بر فرزند خود گذاشت با آنها شدیدا برخورد کنید.
ایران چک اسلاواکی نخواهد شد، بلکه به یوگسلاوی و بدتر از آن تبدیل خواهد شد، این نتیجه عمل صد سال جنایت فرهنگی شاه اللهی و شیخ اللهی ها و روشنفکران احمق میباشد.