Skip to main content

آقا جمال شکسته نفسی نکن

آقا جمال شکسته نفسی نکن
Anonymous

آقا جمال شکسته نفسی نکن.
چطور که جنس مدفوع با شکستن تمیز نمی شود، چون جنس اش مدفوع است.
عزیزم! تروریست تروریست است.
با اما و اگر و تبلیغات نمیتوان ماهیت و عمل کرد تروریست را توجیه و یا کتمان

نمود. چون فاکت جلوی چشم است. فاکت را که نمی توان رد کرد.
همین پکک به عنوان بازوی ترور دول امپریالیستی که در صدد نابودی ترکیه اند، بیش از 45.000 انسان بیگناه را برای مثال فقط در ترکیه بقل رسانده است.
خود شما با افتخار در کامنتی نوشتی که همین پکک حدوت دویست میلیارد دلار به اقتصاد ترکیه لطمه زده است.
اکراد بعنوان دشمن قسم خورده ترکیه که تا این حد اوج نفرت و خشونت تروریستی شان را نسبت به ترکیه نشان میدهند، در واقع خود را در ردیف دشمنان درجه اول ترکیه و مردم تورک جای داده اند.
و این موجب بدبختی شماست. دودش بچشم خودتان خواهد رفت. دیر یا زود دست اجل پاداشتان را خواهد داد.
همین گروه تروریستی پکک که جنابعالی در نهان و آشکار از آن حمایت میکنی، دستش تا مرفق بخون مردم بیگناه منطقه آغشته است.
از دهقان و کارگر ساده بگیر، تا معلم مدرسه، از پزشک بیمارستان بگیر تا سرباز وظیفه، از کارگران جاده سازی بگیر تا پلیس شهربانی، از مردم عادی میوه فروش بگیر تا راننده اتوبوس، از سیاستمدار بگیر تا رونامه نگار، از معلم موسیقی بگیر تا خواننده ترانه، از مامورین شهرداری بگیر تا سوپور خیابان،
آیا قتل و کشتار این انسانهای بیگناه که بدست سازمان تروریستی پکک به قتل رسیده اند، جنایت تروریستی محسوب نمیشود؟ آیا کشتن زنان و بچگان، جوانان و فرزندان بیگناه مردم اسمش ترور نیست؟
آیا بمبگذاری در کنار جاده ها، کشتن سربازان وظیفه، منفجر کردن لوله گاز در نوار مرزی، حمله مسلحانه به اتوبوس گردشگران، حمله مسلحانه به توریستها، ایجاد رعب وحشت در اماکن عمومی، آتش زدن کارخانجات، آتش زدن اماکن دولتی، آتش زدن مزارع، آتش زدن جنگلها، ایجاد تصادفات ساختگی در شهرها، مخل کردن رفت و آمد خیابانها، و معابر عمومی،خسارت زدن بجان و مال مردم یک جامعه ترور محسوب نمی شود؟

آقا جمال، خودت بخوبی میدانی، که در پشت پرده با برخورداری از حمایت و تشویق دول بیگانه،با قهرمان سازی قلابی از اکراد، زیر بغلتان هندوانه داده اند
تا با ایجاد رعب و وحشت و ترور وحشیانه مردم بیگناه عرب، تورک، مسیحی، ترکمن...، در ترکیه، سوریه، عراق، و در غرب آزربایجان، دیگر وجهه ای انسانی در شما باقی نگذاشته است.

البته ما نیز واقفیم که در خفا و در پشت پرده "رؤسایتان" بنا بر استراتژی ضد تورکی بگوشتان زمزمه میکنندکه همه چیز ترکیه را باید نابود کنید، به هیچ چیز رحم نکنید. از ترور انسانهای بیگناه تا تخریب کارخانجات صنعتی، تخریب ادارات دولتی تا بیمارستان عمومی، از حمله به مکانهای حساس دولتی تا قرار گاههای پلیس و دوایر دولتی،
در واقع دولت و مردم ترکیه این را بخوبی میدانند، که شما اکراد اهداف پلیددتان نابودی کل ترکیه است.
با تمام توان تروریستی تان میخواهید در تورکیه هرج و مرج راه بیندازید. اما در جنگ خندک تیرتان به سنگ خورد. مزه مشت آهنین مردم تورک را چشیدید.

البته محافل تورک، از چین تا قبرس شمالی، از سیبری تا بالکان و مجارستان، از اهداف پلید اکراد در نابودی ترکیه بخوبی آگاهی دارند.
اگر درست به اوضاع منطقه نگاه کنید، شما اکراد دوستی در میان مردم منطقه ندارید. چون بنا به ماهیت گستاخ و زیاده خواهی تان از همه طلبکارید، به همه زور میگوئید. و همین امر سبب خواهد شد، آنچه که در دست دارید آنرا نیز از دست بدهید.
تنها امیدتان مزدوری برای اجنبی هاست. گفتار ترامپ را هنوز در خاطر دارید. گفت: اکراد برای اهداف ما جنگ کردند. پولشان را نیز نقدی گرفتند. حرف دیگری برای گفتن نیست. والسلام.
مطمئن باشید، که غرب عاشق چشم و ابروی کولی تباران هندی نیست. منافعشان ایجاب کند، فتیله تان را پائین میکشند. گردن کلفتی نکنید.