Skip to main content

از اینسااگرام امین موحدی

از اینسااگرام امین موحدی
Anonymous

از اینسااگرام امین موحدی

حرکت ملی آذربایجان نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد...
.
دررابطه با وجود تردید در خصوص چهرگانی، گاموح و
خصوصا معاون ارتباطات رهبری گاموح یعنی مجید ماکویی زاد با ...


حرکت ملی آذربایجان نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد...
.
دررابطه با وجود تردید در خصوص چهرگانی، گاموح و
خصوصا معاون ارتباطات رهبری گاموح یعنی مجید ماکویی زاد با نام مستعار ائلیار، بشکل منطقی و با فاکت سخن گفته ام اما در پاسخ به کسانی که بشکل هدفدار حقیقت را انکار میکنند توجهشان را به این نکته جلب میکنم و از آنها پاسخ میخواهم:
احمد مولا نیسی فعال جدایی طلب اهواز در لاهه هلند ترور میشود،شخصی بنام مولوی صاحب یک کانال تلگرامی در ترکیه ترور میشود ،،مدیر تلوزیون جم در ترکیه به رگبار بسته شده کشته میشود ، کاری به سرنوشت روح الله زم و ریگی ودهها مورد مشابه دیگر ندارم حال چگونه ممکن است با توجه به اتفاقات فوق ، فردی در حیاط خلوت جمهوری اسلامی ایران یعنی ترکیه با معرفی خود بعنوان معاون یک تشکیلات تجزیه طلب، بشکل آزاد ادای تجزیه طلبی در آورده و هرشب با کراوات وسلام وصلوات، لایو اینستاگرامی گذاشته وعلیه تمامیت ارضی ایران صحبت کند و همزمان نیز مشغول تحصیل وعیش ونوش هم باشد اما نه ترکیه که متحد جمهوری اسلامی ایران است با وی کاری داشته باشد ونه اینکه اصولا اتفاقی نظیر آنچه که برای مولا نیسی یا مولوی و ... افتاد برای وی بیافتد؟ !
بجای مانقورت وساتقین گفتن به مردم کوچه وبازار ،این ساتقین ومانقورتها را در راس هرم جستجو باید کرد که چرا با وجود پشتوانه عظیم مردمی حرکت ملی آذربایجان، این حرکت به نتیجه نمیرسد؟ پاکسازی باید از بالا شروع شود .حرکت ملی آذربایجان نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد.
اگر پاسخی دارید مشتاق شنیدن هستم.
امین موحدی
amin.movahedi.official