Skip to main content

جناب تورک اوغلی با سلام

جناب تورک اوغلی با سلام
Anonymous

جناب تورک اوغلی با سلام
درس خوبی به لمپن هائی مثل جمال دادی. او فکر میکرد،
چون مردم تورک مؤدبانه صحبت میکنند، تمسخر و فحش دادن بلد نیستند.
اینک دو ریالی زنگ زده جمال افندی،

یواش یواش دارد می افتد؛
طبق مثلی؛
تربیت نا اهل را، چون گردکان بر گند است.
از عناصر لات منش و عقده ای نمیتوان انتظار ادب و تربیت داشت. چون سیستم فکری چنین کسانی انباشته از زخمهای مزمن و نفرت تاریخی است.
انتظار نمی رود به این آسانی خصوصیات لمپنیزم خود را کنار گذارشته، مثل بچه آدم بطور مؤدب صحبت کنند و لاتبازی در نیاورند.
البته تبریزی داشناک ستاره دار ارمنی نیز، چندی پیش قبل از اینکه ماهیت داشناکش فاش شود، با توهینهای شنیع، زشت ترین اهانت ها را نسبت به مردم آزربایجان بر زبان می آورد که؛
گویا مردم تورک توالت ندارند. رفع جاجت کنند. خیلی نگران مدفوع مردم بود.
گویا علاقه مفرطی به توالت و مدفوع داشت، کلمه مدفوع لحظه ای از زبانش نمی افتاد. مثل کسیکه گویا عاشق مدفدع ترکان است، آنقدر در این موضوع افراط بخرج داد
آخرش جناب لاچین در پاسخش گفتند؛ نگران توالت مردم نباش، اگر توالت ندارند، مگر روی سر داشناک ستاره دار، رفع حاجت میکنند؟
وقتی فشار روی داشناک تبریزی زیاد شد، مدتی جیم شد.
تلاش کرد خود را پشت نامهای حاجی بیطار پالان دوست، مسافر جهنم، بن لادن..، و امثالهم استتار کند، آخرش دم خروس از توربا بیرون زد. ماهیش فاش شد.
اینک با شیرینکاری در شکل و شمایل "لیلا خانم" حلول کرده میخواهد با ادا و اطوار و عشوه های خانومانه و احساس زنانگی دل داده و قلوه بستاند. عجب!؟ چه نبوغ خارق العاده ای؟! خیلی خنده دار است.
امید است انشا الله خداوند تبارک و تعالا به عنایت مستطاب بیت رهبری امام امت، رهبر مسلمین جهان و نایب برحق امام زمان عج الله تعالی فرجه و شریف، حضرت حاج آقا سید علی افندی، در معیت امدادهای غیبی چاه مبارک جمکران صلوات الله علیه وصلم به لطف و مرحمت و با راهنمائی های داهیانه حضرت ماحمود احمدی نژاد رئیس جمهور پر افتخار اسبق با نبوغ فوق العاده وخدا دادی اش، به داد این کشتی نشستگان فریب خورده و گمراه برسد،
بقول معروف؛
کشتی نشستگانیم ای بادشرطه برخیر/
باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

تا با عنایت و تنزیل ارواح نافدا در تلالو انوار مشعشع بارگاهش، این گمراهان فریب خورده به زیارت چاه مبارک جمکران واصل گشته در اعماق چشمه ساران آن بهشت برهوت به آرزوهای دور و درازشان نایل گردند. انشا الله.

جناب تورک اوغلی عزیز
همانطور که جنابعالی نیز بدرستی به این نکته مهم اشاره کردی از این پس لازم است انرژی خود را در نکته تقابل تبلیغات سو مرکز گرایان و پان ایرانیستهای تمامیت خواه صرف کرد.
آنانیکه برای تثبیت غل و زنجیر سیستم استعماری پانفارسیسم بر گردن ملل غیرفارس بی وقفه تلاش میکنند،
جریاناتی که با دروغ و نیرنگ و با سو استفاده از نام جغرافیای موسوم به ایران، برای فریب مردم و گمراه کردن اذهان عمومی با حمایت تلویحی از رژیم پانفارس آخوندی، دوباره قصد دارند برای احیای ناسیونالیسم فارسی استخوانهای پوسیده رژیم معدوم پهلوی را از قبر بیرون کشیده به مثابه سمبل آزادی و مدرنیسیم جلوه دهند، در صورتیکه درک نمی کنند که مردم خیلی وقت است چول و پالاز پوسیده رژیم پهلوی را به زباله دان تاریخ سپرده است.

همانطور در نکته مقابل کسانی باید ایستاد، آنهائیکه بجای خواست و تحقق آزادی، بجای تحقق دموکراسی، و حقوق بشر، بجای احترام به حقوق ملی مدنی، زبانی فرهنگی، آزادیهای سیاسی، و رفاه اقتصادی ملل جامعه ایران، با شعار های عوام فریبانه و توخالی کلمه ایران را بهانه قرار داده، بر طبل ایران و ایرانیت و ایرانشهری میکوبند تا بتوانند زنجیر استبداد و استعمار و استثمار صد ساله را دوباره بر گرده مردمان غیر فارس محکم کنند.
اگرچه این موضوع مثل روز بر همه روشن است که سیستم پانفارسیسم و ایادی آن برای به هرز بردن انرژی ملل غیر فارس، ستون پنجم های مختلفی مثل جمال و داشناک ارمنی .. و امثالهم را وسط انداخته است تا همچون ملیجکی با دخیل بستن و تظاهر کردن به چپ، که اصلن در ماهییتشان نیست، برای پانفارسیسم خوش رقصی و شیرینکاری کنند. اما اینان نیز در مقابل سیل خروشان مردم کاری از پیش نخواهند برد. و در وقت موعود دست از پا درازتر به سوراخهایشان خواهند خزید.