Skip to main content

جناب (جمال) تبریزی ستاره دار!

جناب (جمال) تبریزی ستاره دار!
Anonymous

جناب (جمال) تبریزی ستاره دار!
اگر قرار است کسانی به جهت اخلاقی و خیانت بمردم ترکیه محاکمه و مجازات شوند،
اول باید عاملین کودتای نافرجام دو هزار و پانزده و دست نشاندگانشان محاکمه و مجازات شوند.

کسانیکه موجب کشته و زخمی شدن دویست پنجاه نفر از مردم بیگناه ترکیه شدند، سازمانهای تروریستی فتو، "گولن" و ارگانهای مخفی آن که در این کودتا دست داشتند، باید محاکمه و مجازات شوند. نه دولت حقوقی و قانونی ترکیه.
کسانی باید از نظر اخلاقی و از نظر قانونی محاکمه و مجازات شوند که به ضرب گلوله، مردم ترکیه را به خاک خون کشیدند، با تانک از روی مردم رد شدند. کسانیکه شبانه با هواپیمای جنگی ساختمان مجلس ملی ترکیه را با شلیک راکت و توپ و تانک مورد هدف قرار داده جو سرکوب و ترور را بر ترکیه و شهر های آن حاکم گرداندند.
کودتا گرانی که با سو استفاده از نیروی نظامی با هلیکوپتر های تهاجمی بر روی مردم آتش گشوده صدها نفر از مردم بیگناه را در خیابانها کشته و زخمی کردند.
در حقیقت عاملان این ترور و جنایتهای هولناک باید محاکمه و مجازات شوند، نه دولت قانونی و حقوقی ترکیه، دولت حقوقی و قانونی ترکیه خواهان اجرای عدالت است.
آقای جمال تبریزی ستاره دار!
اکنون این پرسش در اذهان مطرح میشود؛ این آقایان به اصطلاح دموکرات و عدالت خواه سازمان حقوق بشری ژنو که بقول خودشان از اخلاق و انسانیت دم میزنند، بزعم خودشان میخواهند مثلا دولت ترکیه را از نظر اخلاقی محکوم کنند،
آیا زمانیکه گروههای تروریستی گولن و سازمانهای مربوط به آن، همدست با کودتاچیان، مردم ترکیه را بضرب تیربار هلیکوپترها کشتار میکردند، این آقایان باصطلاح حقوق بشری کجا بودند چرا صدایشان در نمی آمد؟ مگر مدعی حقوق بشر نیستند؟ آیا از نظر اینان حقوق بشر شامل مردم تورک نمیشود؟
مثال دیگری بیاوریم.
رژیم پانفارس آخوندی تهران، سه ماه پیش پنج هزار نفر مردم ایران را در خیابانها به خاک و خون کشیده قتل عام کرد. آیا این آقایان مدعی حقوق بشر ژنو که از اخلاق و انسانیت دم میزنند، کجا بودند؟ چرا صدایشان در نیامد؟ مگر مردم ایران انسان نبودند؟
نکند از نظر اینان حقوق بشر مختص افراد خاص مورد نظر آنهاست و شامل همه انسانها نمیشود؟