Skip to main content

قابل توجه دوستان آزربایجانی

قابل توجه دوستان آزربایجانی
Anonymous

قابل توجه دوستان آزربایجانی
عنصر گستاخی که مدام با زبان تهدید و خشونت بمردم آزربایجان پیام میدهد،
در اصل جمال نیست. لحن صحبت جمال بر ما آشناشت. او گاهی از کوره در میرود به تورکان فحش و ناسزا

میگوید و همه میشناسیم اش.
اما در این میان فردی بطور موذیانه با نامهای مختلف که نامش را دائما تغییر میدهد، مردم آزربایجان تهدید میکند. در واقع لحن گفتار او با جمال فرق اساسی دارد. برای مثال جمال چه میداند اوغوز کی و چیه.
این طرف از تاریخ تورکها چیز هائی شنیده و گاهی ناخود آگاه کلمات تورکی نیز در جمله می آورد، در حقیقت این همان ارمنی تبریزی ستاره دار است.
عنصر عقده ای که تیر تبلیغات کمونیتستی دروغینش به سنگ خورد، ماهیتش فاش شد، اکنون فرصت را غنیمت شمرده، گاهی با نام جمال و گاهی با اسامی دیگر انواع تحقیر و توهینها را نثار مردم آزربایجان میکند.
او در حالیکه هر بار نامش را تغییر میدهد، عقده های چرکین خود را اینچنین نسبت به مردم آزربایجان نشان میدهد. اغلب کامنتهائی که تحت نامهای مختلف با زبان تهد صحبت میکند از طرف همین عنصر داشناک نوشته میشود.
در این اواخر که نیروهای تروریستی حفتر در لیبی شکست خورده اند، خیلی نگران است. میترسد این مثال در قره باغ هم تکرار شود. از این رو با ایجاد جبهه برای خود، میخواهد مردم آزربایجان را به خیال باطلش به ترکستان تبعید کند.
نمیداند همان ارمنستان جعلی که در خاک آزربایجان به پا شده است. اگر قرار است کسی جائی رود، همان ارمنی است که به موطن اصلی خود یه بالکان بر میگردند. نه دیگران.
دوستان توجه داشته باشند، کامنتهائی که با زبان تهدید و تحقیر نسبت به مردم آزربایجان منتشر میشوند، پشت اش تبریزی ستاره دار، و یا همان حاجی بیطار پالانی قرار دارد. کسی که بقول خودش عاشق پالان است.