Skip to main content

نقش مخرب بخش بزرگی از چپ و

نقش مخرب بخش بزرگی از چپ و
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

نقش مخرب بخش بزرگی از چپ و روشنفکران تورک و اذربایجان علیه مصالح ملی تورک ها و اذربایجان قابل کتمان نیست
در این مورد باید اسیب شناسی شده و خط قرمز تعیین شود و تعریف مصالح ملی اذربایجان روی میز بیاید

بنظر بنده بخشی از چپ ها و روشنفکر تورک هنوز عاجزند منافع تورک ها و اذربایجان را هم در گذشته و هم در شرایط کنونی درک کنند و نا خواسته به منافع تورک ها و اذربایجان ضربه سنکینی زده اند.
و فارس ها هم این بخش تورک ها را بنوعی به گروگان گرفته اند که اگر از صحبت از زبان مادری بکنید یا اعتراض به خشگ کردن عمدی دریاچه ارومیه بکنید یا به جوک های تحقیر امیز علیه تورک ها واکنش نشان دهید ووو ما شما تورک ها را پانتورک یا با یک درجه تخفیف ناسیونالیست خواهیم نامید ان وقت دیگر شما در لیست سوسیالیستها.کمونیستها و روشنفکران ما نخواهید بود و اگر ما ( فارس ها ) هم از روشفکری حمایت نکنیم بی نام و نشان از این دنیا خواهید و ان وقت هم رسانه های فارس ها در فضای مجازی برای شما مجلس ترحیم نخواهد گرفت.
بلی فکر نکنید طنز می نویسم یک واقعیت تلخ است که فعالان تورک باید بدانند .
اینکه چپ یا سایر روشنفکر تورک گوچکترین اشاره ای در این شرایط به کمترین مصالح ملی تورک ها و اذربایجان نمی کند اما از شاهنامه می نویسد از اتحاد کارگران در جنگلهای امازون می نویسد از جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا می گوید از بیکاری در امریکا و اقتصاد امریکا می گوید مافیای پوتین روسیه را ضد امریکا می داند. روی مطهری ها و غز علی ها در حکومت حساب باز می کند. وووو. علت بخشی از اینها همان گفته های بالا است.
اما ما تورک ها دیگر منافع ملی تورک و اذربایجان و روشنفکر و سوسیالیست را از نو باید تعریف بکنیم
دیگر ان روشنفکر و یا سوسیالیست تورک نگوید وقتی از اقتصاد و بیکاری در امریکا و یا سخن از شهنامه و پوتین ووو همه در جهت منافع تورک ها و اذرربایجان است.
مثلا در اوایل مسایل سوریه اینها فقط روی اکراد سوریه حساب باز کرده بودند هی می گفتند روژاوا . کانتون های خلقی. کشتار و غارت عربها توسط اکراد در سوریه را پیشروی روژاوا و کسترش کمون پاریس می دانستند و بنده در همان زمان می گفتم که این چه نوع کانتون های خلقی است که با حمایت کامل و علنی امریکا ایجاد میشود ؟
حالا ان روژاوا و کانتونهای خلقی در سوریه شده پایگاه نظامی امریکا . و اکراد نگهبانی چاه های نفت سوریه را که در اختیار اکراد و امریکا اشغال شده می دهند و مزد خود را از امریکا دریافت می کنند.
حتما می خواهند همچین کانتونهای خلقی را این دفعه در اذربایجان غربی بر پا کنند
خوب چرا باید روشنفکر و چپ تورک و اذربایجان اجازه دهد اکراد و فارس ها از دیدگاه از باور های او سو استفاده کنند؟