Skip to main content

داور ،ساواکی زاده همجنسگرا،

داور ،ساواکی زاده همجنسگرا،
Anonymous

داور ،ساواکی زاده همجنسگرا، با نام (محمدحکمت افشار)، یا داریوش افشار، بجای دفاع از مبارزه گروه خود، مدام در باره چپ در 40 سال پیش مینویسد. وی هنچون امید دانا که یک مشاور ساواکی داشت، و مطالبش را تهیه

می نمود، یقینا با راهنمایی ساواکی های قدیمی مانند "اجمد حراستی و امیرحسین فتانت" ، به سفارش آخوندها، مدام علیه اپوزیسیون مانند چپ و مجاهد و حزب توده، لاطالات بی ربط غرض ورزانه و منحرف کننده مینویسد تا حواس کاربران را از نظام آخوندی و خطر شاه اللهی ها و ترامپ دجال و پان ترک تجزیه طلب، را به جاده خاکی ببرد. داور با اسامی مستعار گوناگون از حمله "هوشیار"، در وبلاگ و فیس بوک شخصی خود ، نبلیغ سکس گروهی و سکس خانوادگی و همجنسگرایی میکند، و در اینجا مدام با راهنمایی و مشاوره ساواکی های بانشسته جنایتکار، علیه اپوزیسیون مینویسد تا تجزیه طلبان آذری و آخوندها و امریکا و دشمنان ایران، به کار خود ادامه دهند.
این روش نشان میدهد که همجنسگرا، از نوع ایرانی و قشقایی، چقدر وجدان و حب وطن و شعور و اخلاق و صداقت و شرف، سیاسی اجتماعی ژورنالیستی دارد. امید است اپوزیسیون ایرانی وی را در حافظه خود ثبت کند تا روز موعود در ایران ،و یا در دروازه کازرون، بلا نسبت حاضرون.