Skip to main content

یکی از دانشمندان. تاریخ‌شناس

یکی از دانشمندان. تاریخ‌شناس
Anonymous
عنوان مقاله:
عوامل NK D W

یکی از دانشمندان. تاریخ‌شناس المانی بنام اقای Jörg Baberowskiدر تحقیقات تار یخی خود در باره قفقاز به این نتیجه رسیده است که دولت روسیه یکی از نژادپرست ترین دولتهای جهان است .این دانشمند در کتاب

خود از ستم وجنایت بلشویکها علیه مردم قفقاز و سنگ‌اندازی علیه مردم توسط بلشویکها مینویسد .
او از همکاری دولت باکو در جنایت علیه مردم اران وجاسوسی خبر میدهد .او اگاهانه مینویسد که دولت روس مردم اران را از پیش رفت باز داشتند.
در اماری که این تا یخ شناس بدست میدهد تعداد مدارس علمی در اران بسیار کمتر از ارمنستان است واین کمبود را به حساب دولت بلشویک و استالین میگذارد .تقسیم اران نتیجه سیاست دولت شوروی است و ربطی به دولتهای ایرانی ندا رد .
باید یادآور شد که دولت شوروی قاتل شادروان پیشه وری و رهبر حزب کومونیست ایران اقای سلطان زاده است .بنابه گزارش عاشقان شوروی دولت روس صدها ایرانی را تیرباران کرده است .گناه جنایات دولت بلشویک را به حساب مردم ایران نوشتن ناشی از یک دروغ تار یخی است که از سوی
عوامل دولت روس دیکته می‌شود .اگر دولت باکو توان نظامی دارد باید که سرزمین های خود را باز پس بگیرد و نیازی به اتهام زدن نیست .
درامد نفتی وگردشکری و جمعیت در اران بیشتر ارمنستان است .اینکه چرا دولت اران توان برتری نظامی علیه ارمنستان را ندارد خود رهبران باکو باید پاسخ دهند کنه مردم ایران .در باکو دزدی ورشوه واخاذی شیویی قانونی است .