Skip to main content

من Öyernciرا چندین بار در

من Öyernciرا چندین بار در
Anonymous

من Öyernciرا چندین بار در گوناز تی وی دیدم.آنجا مدام از کابوس فارس و ارمنی میگفت. لهجه آذری غلیظ دارد. بقول صمد بهرنگی شبیه "چوخ بختیار"هاست که تازه از ده به شهرستان آمده مثل عین الله باقرزاده. عینکی

و کراواتی و یک دست کت و شلوار سرمه ای آبی دارد. ریش اش را دو تیغه میتراشد. صورتی استخوانی دارد. دهن و دماغ و صورت و کله اش، کمی کج و کوله است. از ده کلمه آذری او، 8 تای آن لغات فارسی و عربی هستند. -- چون علم اخلاق میگوید افراد راسیست و فاشیست و نژادگرای ضد بشر را باید رسوا کرد، من امروز او را در اینجا توصیف نمودم تا رسوا شود. اسم واقعی اش "محمد رحمانفر ا" ست ، چون یکبار فراموش کرده بود پیامک گوشی اش را استتار کند و در این صفحه اسمش در پایان کمنت اش علیه ایرانی ها و فارسها بود. باید از وی پرسید اگر مامور آخوندها نیست چرا علیه رژیم اسلامی مبارزه نمیکند و علیه مردم ایران و علیه مردم منطقه، اینجا 24 ساعت فعال است.؟ قیافه و مصاحبه های او را در گوناز تی وی با انصافعلی هدایت دید.
Google.günaz tv. öyernci
طبق قانون بشر سازمان ملل افراد راسیست و فاشیست که تبلیغ تنفر و انسان ستیزی در محامع و رسانه های اجتماعی میکنند باید افشا و رسوا شوند. این شخص به راختی قابل شناسایی است. امید است دوستان دیگر ،سابقه او در جمهوری اسلامی و در آذربایجان را اینجا به اطلاع عموم برسانند.
بژی کردستان ! بژی شورشوان !