Skip to main content

روی سخنم من با دوستان واقعی

روی سخنم من با دوستان واقعی
Anonymous

روی سخنم من با دوستان واقعی مردم آذربایجان است ! همه شما هایی که واقعا واقعا آذربایجان دوست هستید آیا این شخص به اسم (تورک اوغلی) را قبول دارید که این شخص یک تورک آذربایجان است ؟

که اینچنین آبروی مردم شریف و گرامی آذربایجان را برده است با این کامنتهای زن ستیزش و تفکری که در مورد زنان یک جامعه دارد و آنها را فقط کالا و ابزار جنسی میبیند آیا این شخص بی فرهنگ آبروی مردم آذربایجان را نبرده است ؟ دوستان عزیز واقعی آذربایجان اگر با من موافق هستید سخنان این شخص (تورک اوغلی) و زن ستیزیش را محکوم کنید و به این شخص بی فرهنگ اجازه ندهید خودش را یک تورک آذربایجان واقعی تعریف کند من به عنوان یک زن از حرفهایی که میزند حالم از تفکر زن ستیزی ایشان بهم میخورد و میدانم هر زنی دنیا باشد این تفکر عقب مانده زن ستیزی را محکوم میکند . لطفا همه به این کامنت تورک اوغلی توجه بفرمایند که چنین نوشته (( توچرامن راخیلی پیرفرض کرده ایی ،بخداما تورکان گیلان ژن قدرتمندی داشته وفکرکنم قبلا عرب بوده وازنسل حضرت رسول هستیم وباورکن که پدربزرگ مادری ام چهارتازن رسمی داشته وچندتاهم صیغه ایی.
پدربزرگ پدری ام نیز همین طور قبلا نیزعرض کرده ام که عمه وخاله ودایی وعمو ازتالش وتورک وسنی وشیعه دارم .
پدرخودم نیز دوزن ازتالش وتورک داردوشانزده برادروخواهربجرفوت کرده هامیباشیم.
حال فرض کن ،اگرهرکدام مابرادروخواهرچهارنفرعایله داشته باشند،چندنفرمشویم؟ )) همه خود قضاوت کنید که این شخص تورک اوغلی چطور انسانی است آیا تفکر ایشان را محکوم میکنید ؟