Skip to main content

مطابق روشنگری جناب "اویرنجی"

مطابق روشنگری جناب "اویرنجی"
Anonymous

مطابق روشنگری جناب "اویرنجی" در خصوص اقدامات ننگین و مخرب خانواده معدوم پهلوی،
کسانیکه جغرافیای موسوم به عیران را به گند و ابتذال کشیده
مردم را نیم قرن تمام به غل و زنجیر بستند،

قابل ذکر است که انعکاس این موضوع حتا در برون مرز نیز، صحت گفته های ایشان را در خصوص تورک ستیزی خاندان منفور پهلوی مورد تائید قرار میدهد.
دیوانه بودن "رضا پالانی" که به تخریب آثار معماری سلسله پادشاهان تورک صفوی و قاجار اقدام مینمود، حکایت از روانی بودن "رضا هفت تیری" معدوم دارد.
حتا فرح دیبا که خود از خانواده تورک تبار است، در کتاب خاطرات خود به دیوانه بودن "رضا پالانی" بطور مبسوط اشاره می نماید.
با توجه به موارد فوق انتظار میرود از این به بعد مردم جغرافیای موسوم به عیران بجای شنیدن مزخرفات نژاد پرستان هندی تباران پانفارس به پاکسازی سموم فکری آنان از جامعه ایران بر آیند، تا در راستای خواست حق تعیین سرنوشت خویش بیش از پیش ثابت قدم گردند.
در پایان به نژاد پرستان پانفارس توصیه میشود بجای پخش سموم فکری پانفارسیسم و تبلیغ نژاد پرستی هندی تباران در جغرافیای موسوم به ایران، به حقوق تعیین سرنوشت ملل غیر فارس ایران احترام گذاشته، بدان گردن نهند.
از جهتی با رفتارهای راسیستی تلاش نکنند اندیشه های فاشیستی پانفارسیسم را در غالب نظام آخوندی بخورد جامعه چند ملتی ایران بدهند.
با ابراز تاسف هنوز که هنوز است اینان در تبلیغ راسیسم فرهنگی اسلامی فارس، و انتقال آنها به صحفه ایرانگلوبال شرمی از خود نشان نمی دهند.
بر خلاف شعور انسانی در قرن 21 این هندی تباران در خانه میزبان نشسته به صاحب خانه امر و نهی میکنند.
85 میلیون مردم ایران که تقریبا نصف آن مردم تورک است به چرندیات این پانفارسها به اندازه پشیزی ارزش قائل نیستند.
چندان طول نخواهد کشید که در درون ایران و در درون فارسستان پوزه این نژاد پرستان ناسیونال فاشیست کوته فکران ضد بشر، استعمارگر مرکز گرا، همانند خاندان منفور پهلوی معدوم، به زباله دان تاریخ سپرده خواهند شد.