Skip to main content

عده ای هندی تبار که اسم خود

عده ای هندی تبار که اسم خود
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس هندی تبار

عده ای هندی تبار که اسم خود را فارس گذاشته اند و از گرمای طاقت فرسای هند و از دست اربابان بیرحم هند فرار کرده و در مناطق مرزی در کرمان.یزد.خراسان . شیراز ووو ساکن شده بودند

در نزدیک به ۵۰۰ سال پیش که صفوی پایتخت را بخاطر نگرانی و اختلاف با عثمانی به اسفحان منتقل کرد فرستی شد برای ان مهاجران هندی در ان اطراف تا خود را برای کار به اسفحان برسانند و ریشه نفوذ ان هندی تباران که الان فارس نامیده می شوند در دستگاه دولتهای تورک از همانجا اغاز شد .همانطور که قبلا هم گفتم مهاجرین هندی و یا همان فارس ها ان زمان در اسفحان صابون می خوردند این یک طنز نیست تا ان زمان فارس ها صابون ندیده بودند و فکر کرده بودند چیز خوردنی است.
و ۹۷ سال پیش پس از امپراتوری عثمانی انگلیس از اشفتگی منطقه استفاده کرد و این مهاجرین هندی تبار فارس را در یک شب صاحب مملکت کرد و زضاخان را از تویله بیرون اورد برای انها شاه کرد.
کسی که از گرمای طاقت فرسای هند فرار کرده و یا از دست اربابان بی رحم از هند فرار کرده ان را یک شبه صاحب مملکت کنی حتی یک نفر را که تویله هیچ از توالت هم بیرون بیاوری و برای انها شاه کنی خوشحال خواهند شد
و سرگذشت تلخ ان سرزمین محصول همین تخمی است که انگلیس ۹۷ سال پیش کاشته است
ملت مهاجر هندی تبار بنام فارس بدون هیچ ریشه و سابقه دولتمداری. و بدون هیچ تعلقی به سایر ملتها و هچ رحمی به انها اگر حکومت دستش بیافتد همان می شود که الان شده و همه شاهد هستیم.
مملکت با اب هوای چهار فصل. نفت خیز. کشاورزی. معادن طلاع.مس ووووو را با سومالی . ایتیوپی می شود مقایسه کرد.
و مردمانشان حاظرند هر کجای دنیا پناهنده شوند و از دست اینها ((مهاجران هندی فارس )) فرار کنند.
حالا یک عده از تورک ها از این مهاجران هندی تبار فارس اجازه می خواهند که بچه هایشان چند کلاس به زبان مادری درس بخوانند. یا اجازه بدهند از قدرت فارس ها در مرکز کمی هم به تورک ها برسد. یا هندی تباران فارس اجازه دهند کمی دمکراسبی بشود. اجازه بدهند ماهم فلان بکنیم بهمان بکنیم. خاک بر سر هر چه همچین تورکی.
تنها راه متلاشی کردن سیستم اشغال مهاجرین هندی تبار که فارس نامیده می شوند و عقب راندن انها تا یزد.کرمان و خراسان. و این سیلی محکمی خواهد بصورت ان کشور اجنبی که این محاجرین را به تورک ها در ۹۷ سال گذشته تحمیل کرد.