Skip to main content

"زبان و فرهنگ "افراد ساواکی

"زبان و فرهنگ "افراد ساواکی
Anonymous

"زبان و فرهنگ "افراد ساواکی زاده سابق، و ضد کمونیست ؛که مبلغ همجنسگرایی و سکس گروهی و یا سکس خانوادگی، در پیج های مجازی خود هستند ،را میتوان در کمنت های ، نادر و پرویز با نام حقیقی "داریوش افشار" و

یا "محمد حکمت افشار " را در کمنت های زیر دید. وقتی کسی مزذور باشد بجای مبارزه با آخوند و تجزیه ایران، مدام سراغ شوروی و حزب توده و پوتین و یپرم خان ارمنی و ستارخان مجاهد ، میرود تا آدرس غلط بدهد و حواس کاربران را به جاده خاکی بکشاند.
شاه خائن و سازمان ساواکش هم چنان دچار کابوس کمونیسم شدند تا آخوندها و کارتر، سرویسش کردند و عقب و جلوش را صافکاری نمودند. حالا این کچل شکم گنده ؛ و اخراجی سابق از این سایت،در زبان و فرهنگ سیاسی اش در زیر ،از مثال تن فروش، و سکس گروهی، و فرهنگ همجنسگرایان، مدام در این صفحه می آورد.- بیچاره چپ و اپوزیسیون؛ که بقول بازرگان، گیر مفعولین فرار کرده به غرب، افتادند در آخر کار .
اینها کسانی هستند که میخواهند نظام پادشاهی را به ایران بازگردانند و علنا از ساواک و جنایتهایش در پیج های محازی خود ،تقدیر میکنند. باید پرسید مشکل مردم ایران حاکمان هستند و رای و انتخاب پوتین و حکومت سابق شوروی ؟ !
ساواک و اربابش شاه و امریکا، اگر شعور داشتند، آخوندها حسابش را کف دستشان نمی گذاشتند، تا طرفدارانش اینجا با اسامی مستعار نادر و پرویز و داروش و ... دنبال انتقام از چپ باشند.