Skip to main content

دوست گرامی، کاوه جویا، کجای

دوست گرامی، کاوه جویا، کجای
تبریزی

دوست گرامی، کاوه جویا، کجای این نوشتار روشنگرانه هست؟ جناب آقای حسن جداری که

ادای سوسیالیست ها و کمونیست ها و چپ گراها را درمی آورد یک راست گرای درجه یک و یک ناسیونالیست درجه یک و یک پان ترک درجه یک است! این آقا که درباره ملت غالب فارس و قوم مسلط فارس و زبان تحمیلی قوم غالب فارس بر اقوام و ملل دیگر که مغلوب ملت مسلط فارس شده اند داستان پردازی های نژادپرستانه کرده و هیتلرنامه می نویسد در نوشته هایش برای مردم فریبی واژه هائی مانند کارگر و رنجبر و دهقان و ..... را نیز به کار می برد تا پان نامه هایش را بهتر به خورد مردم بدهد!

جناب آقای حسن جداری می گوید که ایران جایگاه اقوام و ملل گوناگون است، پس چه باید بکنیم؟ باید با دستاویزهائی مانند فدرالیسم و حق تعیین سرنوشت میان این اقوام و ملل دیوارکشی کنیم! و سپس از مارکس و لنین و سوسیالیسم و کمونیسم نیز خرج می کند تا بگوید که ای مردم مرا که راست هستم چپ بدانید!

جناب آقای حسن جداری یک ناسیونالیست چپ نماست و در این نوشتار نیز خواسته او از بدگوئی از شاه و خمینی (..... مبارزات خلق های تحت ستم ..... ) برای تجزیه ایران در سایه پندارهای زهرآگین ناسیونالیستی است! شاه بد بود! خمینی هم بد بود! پس چه چیزی خوب است؟ برای آقای حسن جداری آن چه که خوب است دیوارکشی های هیتلری میان ترک و فارس و کرد و عرب و رسیدن به دریای خونی به نام یوگوسلاوی است!

کوتاه سخن آن که رژیم ولایت فقیه حتی اگر هزار بار نیز نابود شود بدون ریشه کن کردن پان های رنگارنگ ناسیونالیستی یک روز نیز آب خوش از گلوی مردم ایران پائین نخواهد رفت! (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/69652