Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
موقعی که صحبت از تورک, آزربایجان و زبان مادری می آید, کاربری به گدا تبدیل میشود.!

ســـالام دوســـلار...
دوستان من نمی دانم که چه حکمتی است موقعی که صحبت از تورک و آزربایجانی و زبان مادری به میان می آید این کاربر سیتاره قئپ قیرمیزی ما به (( گــــدا )) تبدیل می شود.
آقای سیتاره

قئپ قیرمیزی...این نوشته های تکراری شما دیگر هیچ اثری ندارد. این کفش های شما نیست که کهنه و سوراخ هستند. این طرز فکر شماست که کهنه است و این مغز شماست که سوراخ دارد. تا انجائی که من بخاطر دارم شما بیش از هشت سال است که کارتن خواب هستید و هیچ پولی هم برای غذا ندارید . اگر کسی به مدت هشت سال هیچ تکانی و جهشی برا بهتر کردن زندگیش قدمی برنداشت , همان بهتر که کارتن خواب باشد چون لیاقت و عرضه زندگی کردن را ندارد. در دنیائی که مورچه ها در کویرها برای خودشان لانه درست میکنند و غذای اضافی برای روزهای مبادا انبار میکنند , یک انسانی مثل شما چطور میتواند هشت سال کارتن خواب باشد و پولی برای غذا نداشته باشد؟ اگر این واقعیت دارد پس شما هم تنبل هستید و هم یکی از جا های بدن شما خیلی گشاد است. اگر خوب بیادتان باشد, هشت سال پیش موقعی که گفتید من پولی برای غذا ندارم , برای شما یک راه حل اقتصادی نشان دادم که اگر این کار را میکردید الان چندین مزرعه و مرغداری داشتید و مثل ما یک (( زر ســـالار )) و سرمایه دار میشدید و هر روز هم کله پاچه میل میکردید. خوشبختانه وقت هنوز دیر نشده است. شما بجای اینکه به ایران گلوبال تشریف بیاورید و وقت با ارزشتان را به هدر بدهید, لطفآ این کامپیوتری که شما از آن استفاده میکنید و حرف های تکراری باز هم تکرار میکنید را بفروشید و از پول قطع اینترنت و کامپیوتر می توانید یک مرغ و یک خروس بخرید. چند تا از تخم مرغ ها بخورید و بقیه را بگذارید به جوجه تبدیل شوند. بعد از اینکه یک مرغ داری کوچک بپا کردید بعد چندین ماه شما باور کنید می توانید کفش ملی و یا بقول ما تورک ها (( قوندارما باشماخ )) بخرید و بپوشید و صبح ها هم کله پاچه میل بفرمائید. متاسفانه در این دنیای «« رقابتی »» با آه و ناله کشیدن انساان به هیچ جائی نمی رساند.

نتیجه... دوستان, زنده باد جمهوری جهل و جهالت و استعمارگر داخلی ایران که حتی کارتن خواب هایشان هم کامپیوتر دارند و هم دسترسی به اینتر نت تا بتوانند به سرود (( عنتر ناسیونال )) و آهنگ کاتیوشا و سایر هنرمندان روسی گوش بکنند..