Skip to main content

دوستان گرامی، جناب آقای حسن

دوستان گرامی، جناب آقای حسن
تبریزی

دوستان گرامی، جناب آقای حسن جداری که ادای سوسیالیست ها و کمونیست ها و چپ گراها را درمی آورد یک راست گرای درجه یک و یک ناسیونالیست درجه یک و یک پان ترک درجه یک است که به چنین کسانی

در فرهنگ واژگان سیاسی ناسیونالیست چپ نما گفته می شود.

کم نبودند کسانی مانند حسن جداری که با درآوردن ادای سوسیالیست ها و کمونیست ها دست به مردم فریبی زدند، چنان که هیتلر نام حزب خودش را حزب ناسیونال - سوسیالیست کارگران آلمان گذاشته بود و با به کارگیری واژه های سوسیالیست و کارگر ادای سوسیالیست ها و کمونیست ها را درآورده و مردم آلمان را فریب می داد! و یا صدام حسین پان عرب نام حزب خودش را حزب سوسیالیست بعث عراق گذاشته بود و او نیز مانند هیتلر با به کارگری واژه سوسیالیست ادای چپ ها را درآورده و مردم عراق را فریب می داد! حزب کارگران کردستان در ترکیه یا پ.ک.ک با آن که یک حزب ناسیونالیست و راست گرا و نژادپرست است ادای سوسیالیست ها و کمونیست ها را درآورده و در گفته ها و نوشته هایش مانند ریگ بیابان واژه های کارگر و رنجبر و دهقان و بورژوازی و پرولتاریا و امپریالیسم و ..... را به کار می برد! برای چه؟ برای مردم فریبی! اینها چند نمونه هستند اما نمونه ها بسیار بیش از اینها هستند!

آقای حسن جداری با آن که ادای سوسیالیست ها و کمونیست ها را درمی آورد در همین نوشتارش با سخن گفتن از: (..... ملت غالب فارس! .....) به جنگ یک ملت رفته و نژادپرست بودنش را به خوبی آشکار کرده است! دولت پان فارس نه، دولت فارس محور هم نه، حکومت اسلامی فارس هم نه بلکه ملت غالب فارس! کارگران و رنجبران و دهقانان فارس بخشی از ملت غالب فارس هستند که باید با آنها جنگید و آنها را کشت و کوبید و له کرد اما سرمایه داران و زرسالاران ترک بخشی از ملت مغلوب ترک هستند که باید با آنها دوست بود! این است منطق حسن جداری!

در کجای جهان سوسیالیست ها و کمونیست ها مردم یک کشور را به ملت غالب و ملت مغلوب بخشبندی می کنند؟ چپ ها در جهان نه تنها مردم یک کشور بلکه مردم جهان را در دو گروه که یکی گروه سرمایه داران و زرسالاران و دیگری گروه کارگران و دهقانان است می گنجانند و در ادبیات چپ ها ما طبقه حاکم و طبقه غیر حاکم داریم و ما در ادبیات چپ ها چیزهائی به نام ملت غالب و ملت مغلوب نداریم! در فرهنگ ناسیونالیست ها و نژادپرستانی مانند هیتلر است که مردم جهان به ملت غالب و ملت مغلوب بخشبندی می شوند و هرگز کمونیست ها با غالب نامیدن یک گروه از مردم به جنگ یک ملت نمی روند! برای آن که بفهمید حسن جداری چه کسانی را ملت غالب فارس می نامد به لینک زیر نگاه کنید

http://iranglobal.info/node/66534

و برای آن که بدانید حسن جداری چه کسانی را ملت مغلوب ترک می داند به لینک زیر نگاه کنید

http://iranglobal.info/node/29466

آقای حسن جداری که درباره ملت غالب فارس و قوم مسلط فارس و زبان تحمیلی ملت غالب فارس بر اقوام و ملل دیگر که مغلوب ملت مسلط فارس شده اند هیتلرنامه می نویسد در نوشته هایش برای مردم فریبی واژه هائی مانند کارگر و رنجبر و دهقان و ..... را نیز به کار می برد تا پان نامه هایش را بهتر به خورد مردم بدهد! آقای حسن جداری می گوید که ایران جایگاه اقوام و ملل گوناگون است، پس چه باید بکنیم؟ باید با دستاویزهائی مانند فدرالیسم و حق تعیین سرنوشت میان این اقوام و ملل دیوارکشی کنیم و سپس برای مردم فریبی از مارکس و لنین و سوسیالیسم و کمونیسم نیز خرج می کند!

برای حسن جداری میلیاردرهای ترک، سرمایه داران ترک و زرسالاران ترک (..... خلق های تحت ستم .....) هستند و کارگران و رنجبران و دهقانان فارس هم ملت غالب فارس هستند! البته با این چرندنامه های ناسیونالیستی و نژادپرستانه شاید بتوان چند جوان کم سن و سال و ساده دل را فریب داد اما کسانی را که آگاه بر سیاست و بازی های پلید آن هستند را نه!