Skip to main content

محمد ازادگر و هدایت سلظان

محمد ازادگر و هدایت سلظان
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

محمد ازادگر و هدایت سلظان زاده. این دو خاعن اذربایجان را باید تورک ها بشناسند. قبلا اشاره کرده بودم الان مجبورم بیشتر بگویم که هر کی در ازربایجان متولد شده و تورکی حرف می زند بمعنای تورک بودن

ایشان نیست .شما خوب به چهره محمد ازادگر نگاه کنید اگر شناخت قبلی از ایشان نداشته باشید فکر می کنید یا فارس است یا هندوستانی. بلی دقیقن همانطور است حدودا در دویست سال گذشته و بعضی ها حتی کمتر عده ای از محاجران هندی تبار که الا ن فارس نامیده می شوند به مناطق دیگر ایران هم کوچ کرده اند از ان جمله به اذربایجان.
و تاریخ اجداد اینها و از کجا محاجرت کرده اند و کی بودند سینه به سینه در فرزندان انها رد و بدل شده و با گذشت حتی شاید دویست سال یا بیشتر فرزندان کنونی انها دقیقن می داند اصلیت انها به ملت فارس یا کرد تعلق دارد اما این برای انها همیشه یک راز محرمانه است. جناب محمد ازادگر یکی از همین نواده گان محاجر فارس در اذربایجان است بشدت روی حرفم می ایستم. ایشان قبلا در یک تشکل سیاسی اذربایجان بودند و اگر گوچکترین حرفی انتقادی در جلسه ها از تبعیض فارس ها به تورک ها زده میشد جلسه را ترک می کرد اخرش هم تحمل نکرد از ان تشکل اذربایجانی بیرون امد و بلافاصله این را در سایت های فارس ها مثل یک اعلامیه پخش کرد که دیگر تحمل شنیدن حرف ها علیه فارس ها را در ان تشکل نداشته.
یعنی دقیقن به فارس ها گفت من متعلق بشما هستم نه تورک ها.
خوب این جناب هر روز تقریبا در سایت های فارس ها بخصوص سایت اخبار روز و سایت عصر نو که کاملا ان سایت ها متعلق به شوونیست فارس هستند مقاله می نویسد.
شما را رجوع میدهم به ان سایتها و نوشته های ای جناب را فقط در دو ماه گذشته مرور کنید ان وقت بیشتر به گفته های من پی خواهید برد.
اما فقط از جنابان محمد ازاد گر و هدایت سلطان زاده سوال دارم.
چرا شما تا بحال گوچکترین اعتراضی به ان حرکت حزب دمکرات کردستان نکرده اید ؟
بعد از ان می توانستید از ان بیانه هم انتقاد کنید
تا زمانی که انها شللیک نکرده انده باید اسوده در تخت خواب به خواب رفت؟
چقدر خوشحالم هر چقدر حرکت ملی اذربایجان قوی تر و مصمم تر می شود عوامل حکومت اسلامی و سایر توفاله های ضد تورک از زیر شن بیرون می ایند و اب انها را با خود می برد.
و چنین بود و هست که اذربایجان نتواسته در گذشته احزاب و سازمانهای قوی داشته باشد دشمن در داخل ما کم نیست.
ما تورک های اذربایجان از عملیات کشور برادر ترکیه علیه پ ک ک و سایر گروه های تروریستی اکراد حمایت می کنیم
و نوبت اکراد تروریست در اذربایجان غربی هم خواهد رسید