Skip to main content

محمد ازادگر و هدایت سلطانزاده

محمد ازادگر و هدایت سلطانزاده
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

محمد ازادگر و هدایت سلطانزاده نوشته اند که اگر یک نفر ان بیانیه ( به ارزو های مردم شللیک نکنید) را نوشته بود ما اصلا اهمیت نمی دادیم اما تعداد امضاکننده گان زیاد است مجبور شدیم جواب بدهیم

این ازادگر و سلطانزاده واقعا فکر کرده اند برای خودشان یک شخصیت مهمی هستند :)
اینها حتی نمی توانند ۳۰ نفر اذربایجانی را به عناوینی در جایی جمع کنند فقط یک سری از سیاسیون قدیمی اینها را می شناسند و گرنه شهروندان اذربایجان نمی دانند ازادگر و سلطانزاده نوکر کی هستند.
خوب این جنابان چرا اینقدر دیر جواب ان بیانیه را نوشتند؟ براینکه از طرف اکراد و فارس ها به احتمال زیاد مغز اینها را خورده اند تا علیه ان بیانیه دست بقلم شوند چونکه احزاب اکراد و فارس ها جرعت نوشتن هم چین چیزی را نداشتند براینکه تبعات سنگینی دز پی دارد.
این جنابان ازاد گر و سلطانزاده در سایت عصر نو که یک چهارم خواننده به اندازه سایت ایران گلوبال ندارد هر چند روز یک مفاله بی محتوا. یا شعر گفتن . ووو خودشان را مشغول کرده اند حالا خودشان را در حدی نمی بینند به بیانیه ای که اگر یک نفر نوشته باشد جواب بدهند.
خوب جناب سلطانزاده و ازادگر از اخرین نوشته شما در مورد مسایل اذربایجان چند سال می گذرد؟
چطور شد که بیاد اذربایجان افتادید؟ یا اینکه نه هر چند وقت باید به فارس ها و اکراد دم تکان بدهید تا شما در رسانه های انها بیشتر مطرح شوید ؟ اینطوری پیش بروید بی بی سی و سایر رسانه های تلویزیونی فارس ها برای دعوت از شما سر و دست خواهند شکست
اینها فکر کرده اند شعور سیاسی اذربایجانی ها همان در اوایل انقلاب در جا می زند .
اما سایت اخبار روز باید ان بیانیه ای که اینها علیه ان نوشته اند را هم در کنار نوشته اینها منتشر می کرد
ولی سایت اخبار روز نه فقط بیانیه. مقاله . حتی یک کامنت را که از اکراد و فارس ها انتقاد کند منتشر نمی کند.