Skip to main content

نخست آن که ما در ایران

نخست آن که ما در ایران
تبریزی

نخست آن که ما در ایران چیزهائی به نام مسأله ملی و ستم ملی و تبعیض ملی نداریم! آن چه که ما در ایران داریم مسأله تراشی ملی، ستم تراشی ملی و تبعیض تراشی ملی از سوی

پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی است! در سایه تبعیض تراشی ها و ستم تراشی های من درآوردی و خنده دار ناسیونالیست های ایرانی مانند آن که چرا آرامگاه کورش تعمیر نمی شود و یا چرا خلیج عربی خلیج فارس نام دارد و یا چرا دبستان به زبان مادری نداریم و یا چرا استان اورمیه استان آذربایجان غربی نام دارد و ..... ستم ها و تبعیض هائی که ایرانیان به راستی گرفتار آنها هستند کمرنگ می شوند و آب به آسیاب رژیم دوزخی ولایت فقیه ریخته می شود!

پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی که وابسته به بورژوازی و سرمایه داری هستند با جیب های پر از پول و با شکم های سیر از بس خورده و نوشیده اند که از سیری دارند می ترکند و مغز این شکم سیرها ناتوان از فهم ده برابر شدن بهای نان در بیست و چهار ساعت، تورم تازنده، گرانی های جهشی، کارتن خوابی مردم بی خانمان، بازار سیاه، کمبود کالا، به زنجیر کشیده شدن زن ها با حجاب سیاهی و تباهی، کشتار هزاران تن در زندان ها و شکنجه گاه ها و تیره روزی های دیگری است که مردم گرفتار آمده در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران آخوندی گرفتارشان هستند! اینها هستند ستم هائی که مردم گرفتار آمده در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران آخوندی گرفتارشان هستند نه آن ستم تراشی های من درآوردی و تبعیض تراشی های من درآوردی ناسیونالیست ها !

گذشته از سخنان صد من یک غاز و بی سر و ته پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیسیتی درباره ستم ملی و تبعیض ملی اگر کسی بخواهد معنای آکادمیک، روشن و موشکافانه آن چه را که در فرهنگ واژگان سیاسی به آن ستم ملی یا ستم ناسیونالیستی گفته می شود بداند می تواند به نوشتاری در لینک زیر نگاه کند

http://iranglobal.info/node/75582

درباره سخنان آقای بهزاد کریمی نیز این نکته نیاز به یادآوری دارند:

یک - ترک بودن برابر با پان ترک بودن نیست! کرد بودن برابر با پان کرد بودن نیست! فارس بودن برابر با پان فارس بودن نیست! عرب بودن برابر با پان عرب بودن نیست! و ..... اما در نوشتار آقای بهزاد کریمی بارها به جای واژه های پان کرد و پان ترک واژه های کرد و ترک به کار گرفته شده اند! برای نمونه ایشان نوشته است: (..... چرا باید ساختار بیانیه بگونه ای تنظیم شده باشد که مواضع ارزشی در آن فقط به گونه پراکنده و بر زمینه خط و نشان کشیدن ها بر ضد احزاب کردی به بیان در‌آیند؟ .....) آیا ما احزاب پان کردی داریم و یا احزاب کردی؟ کدام یک درست است؟ و آیا کرد بودن برابر با پان کرد بودن است؟ بدبختانه نمونه های این چنینی در نوشتار آقای بهزاد کریمی فراوان هستند که به جای پان کرد نوشته شده است کرد و به جای پان ترک نوشته شده است ترک! البته پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی همواره خواسته اند خودشان را نماینده مادرزاد کرد و ترک و فارس و عرب جا بزنند اما ما چرا باید آب به آسیاب اینان بریزیم؟

دو - پان ترکیسم، پان فارسیسم، پان کردیسم، پان عربیسم و ..... همگی سر و ته یک کرباس هستند، کرباسی به نام ناسیونالیسم! هم پان کردهائی که سخنان پان نامه ای نوشته اند و هم پان ترک هائی که نوشتاری به نام: "به آرزوهای مردم شلیک نکنید" را نوشته اند همگی ناسیونالیست هستند و یادآور این سخن که دیگ به دیگ می گوید رویت سیاه! این چنین نیست که پان کردیسم بهتر از پان ترکیسم است و یا پان ترکیسم بهتر از پان کردیسم است! آنان همگی ناسیونالیست هستند و رژیم ولایت فقیه حتی اگر هزار بار نیز نابود شود بدون سوزاندن ریشه پان های رنگارنگ ناسیونالیستی حتی یک روز نیز آب خوش از گلوی مردم ایران پائین نخواهد رفت! (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/69652

سه - هم اکنون پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی در راه نابودی رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه سنگ اندازی می کنند! و اینان با گفتن و نوشتن سخنان چرند و یاوه درباره آرامگاه کورش و گور داریوش و نژاد اهورائی آریائی و استان اورمیه و کردستان بزرگ و خلیج عربی و الاحواز و المحمره و دبستان به زبان مادری و دبستان به زبان پدری و دبستان به زبان عمه ای و دبستان به زبان خاله ای و پرت و پلاهای دیگری از این دست بر عمر رژیم دوزخی ولایت فقیه می افزایند! روشن است که بدون جارو کردن این آشغال های دست و پا گیر نمی توان خانه ای به نام ایران را از نو ساخت! (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/57922