Skip to main content

من ۶-۷ ماه پیش در یک سایت

من ۶-۷ ماه پیش در یک سایت
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

من ۶-۷ ماه پیش در یک سایت فارس ها در داخل ایران نوشتم. ایا اس ۳۰۰ روس در ایران و اس ۴۰۰ روس در ترکیه علیه جنگنده های امریکا و عصراعیل کار خواهند کرد و به انها شلیک خواهند کرد ؟

جواب سوال خودم را هم دادم . نخیر امکان ندارد. مگر در سوریه اس ۴۰۰ روس مستقر نیست؟ چرا هست و عصراعیل هر وقت خواسته سوریه را بمباران کرده.
بنظر من روسیه کد های اس ۳۰۰ ایران و اس ۴۰۰ ترکیه را در اختیار عصرایل گذاشته و عصراعیل هم در اختیار امریکا.
یا روسیه می تواند در کامپیوتر ان سامانه ها دستگاه کنترل از راه دور بگذارد و در زمان عملیات عصراعیل و امریکا با اانها هماهنگی کند و در سیستم سامانه موشکی اخلال بوجود بیاورد تا عصراعیل و امریکا اهداف خود را بزنند.
بنظر من اگر عصراعیل و امریکا تا حالا هم ایران را نزده باشند اما هر وقت بخواهند می توانند این کار بکنند خیال انها از اس ۳۰۰ در ایران و اس ۴۰۰ در ترکیه راحت است.
در وحله اول جنس روس ها چنین است در وحله دوم روسیه تجارت می کند و ان برایش مهم است. در وحله سوم روسیه توان شاخ به شاخ شدن با امریکا را ندارد.
امریکا فقط اگر ترکیه را کمی پشتیبانی هوایی کند ترکیه بتنهایی شلوار روس ها را در می اورد حالا چه برسد امریکا مستقیم وارد جنگ با روسیه شود . البته منظورم این نیست که امریکا خوب است نخیر نیست.
اما حرکات روسیه به این صورتی که فعلا دیده می شود اگر کس یا کسانی یک سیلی محکم به گوششان نزند برای مدتی قلدر منطقه خاورمیانه خواهد شد در سایه ادوات نظامی پس مانده های دوران شوری سابق.
و خیلی هم تشنه هستند تا خودشان را بزرگ جلوه دهند.