Skip to main content

آتشکدههای 3 هزارساله در شمال

آتشکدههای 3 هزارساله در شمال
Anonymous

آتشکدههای 3 هزارساله در شمال آذربایجان نشان میدهد که آنها ایرانی هستند و نه ترک.چون ترکها دین شامانی و مغولی داشتند. آذری اگر ترک است باید برود ترکستان، چون وطنش آنجاست و نه ایران. آذری اگر ایرانیست،

باید از او ترک زدایی شود، زبان و فرهنگش ، پارسی شود.
غالب تجزیه طلبان آذری، چهرههای مغولی ازبکی تاتاری دارند. تعداد اینها زیاد نیست. اینها بازماندههای هشایذ گله چران ترکهای آسیای میانه ، یا بازماندههای نیروی مهاجم ترک به ایران مانند مغول، یا مهاجذان و پناهندگان ترک به فلات ایران هستند . هر 3 گروه ترک غیر ایرانی باید سکووت کننند چون مهمان هستند در ایران.
با پیشرفت سریع علم تبارشناسی، اکنون میتوان تجزیه طلبان ترک غیرایرانی را در 5 دقیقه آزمایشگاه ، شناسایی نمود و به میان نژاد زرد چین و خاورمیانه فرستاد.
تمام شاخه های ترک در ایران کنونی، از نژاد زرد مغول و چینی هستند. ایران به اینها میزبانی داد تا بشکل عشایر وارد فلات ایران شوند. قدمت ترکها در ایران حداکثر 700 سال است. ترکیه یا آسیای صغیر نیز سرزمین ترکها نیست. اینها مهاجر هستند به ترکیه. یک آزمایش علمی دانشگاههای امریکا نشان داده که 60 درصد مردم ترکیه از تبار ترک نیستند و فقط زبانشان بدلیل هجوم دولتهای بیگانه ترک به آسیای صغیر سابق، عوض شده.
ترک به ترکستان ! ایران و قفقاز و آسیای صغیر و خاورمیانه، سرزمین پارس و کرد و ایرانی و یونانی و گرجی و ارمنی و بلغاری و بومیهای آسیای صفیر است !
بزودی، آزمایشگاههای مرزی ایران، با تعیین کردن ژن مغولی و ژن نژاد زرد تجزه طلبان آذری، باید از وزود آنان جلوگیری کند، از آنان سلب ملیت نموده ،و آنان را تحویل مغولستان و اویغورستان چین نماید !
درود بر علم ژنتیک که دروغ کبیر مغولهای را بزودی فاش خواهد نمود و چشم بادامی های نژاد زرد را رسوا خواهد نمود.
ازهاری دیوانه ! حالا بگو نواره ! نوار که پا نداره !