Skip to main content

قبل از هر چیز لازم است به یک

قبل از هر چیز لازم است به یک
Anonymous

قبل از هر چیز لازم است به یک نکته توجه شود،
طبیعی است؛ تبریزی گرامی ارمنی
از سقوط جمهوری اسلامی نگران است. در چنین صورتی ارمنیها از گرسنگی رنج خواهند برد.
گر چه تبریزی گرامی، برای گول زدن مردم

خود را پشت واژه "سوسیالیسم" استتار میکند، اما بخوبی میداند، ارمنستان ساختگی، در خاک آزربایجان به پا شده است،
بدون کمکهای ایران، ارمنی ها در وضعیت اقتصادی فلاکت باری بسر خواهند برد.
جناب تبریزی ارمنی باید هم، از رژیم دیکتاتور و پانفارس اسلامی ایران حمایت کند. زیرا بخوبی میداند رژیم پانفارس ایران، دشمن قسم خورده مردم آزربایجان است.
رژیمی که زبان مردم آزربایجان را قدغن کرده است. رژیمی که فرهنگ آزربایجان نابود کرده است، رژیمی که هستی مردم آزربایجان را از منابع زیر زمینی، از معادن طلا گرفته تا منابع طبیعی و جنگلهای بکر آن را به معرض جراج گذاشته، نابود میکند.
رژیم استعمارگر پانفارس که زندانهایش پر از جوانان و مبارزان آزربایجانی است. رژیمی که با سرکوب و خفقان، با کشتار و اعدام های بیشمار، سرزمین آزربایجان جنوبی و شهرهایش را به پادگان نظامی بدل کرده است.
البته ترس جناب تبریزی ارمنی! برایمان قابل درک است. او بخوبی میداند بدون نفت و گاز مفت، برق مجانی و مواد غذائی و کمک های ایران، مردم ارمنستان از سرما یخ میزنند.
ترس دیگر حناب تبریزی این است؛
مبادا مردم آزربایجان جنوبی راه ارسال کمک های مجانی به ارمنستان را مسدود نمایند.

دولت متجاوز ارمنستان که کاسه گدائی بدست، به بهانه های مختلف، با مظلوم نمائی، با گرفتن صدقه، دونیای مسیحیت را میدوشد، آنها دیگر اهمیت چندانی به دولت ساختگی ارمنستان قائل نیستند، چون میدانند؛ مثل ملیجک در دست پوتین بازیچه است.
بنا بر حوادث اخیر در لیبی، چون ترکیه نفس مزدوران روسیه ـ هفتر را گرفته است، پوتین به خیال خودش برای منحرف کردن تمرکز ترکیه از لیبی، به مزدوران ارمنی دستور حمله دوباره به سرزمینهای آزربایجان را داده است.
مردم و ارتش آزربایجان اینبار پاسخ بیشرمی و تجاوز مکرر بخاک آزربایجان را به متجاوزین ارمنی خواهند داد.
تبریزی گرامی ارمنی، که تحت شعار "سوسیالیسم قلابی"، از رژیم پانفارس اسلامی تهران حمایت میکند، مثل دیکتاتور شدیدا ضد دمکراسی، مخالف آزادیهای زبانی، فرهنگی است،
طبیعی است که از انقلاب مردم ایران وحشت دارد. چون بخوبی میداند ارمنستان محتاج نان شب است.
تبریزی گرامی که به اقرار خودش مثل گدایان در کارتن میخوابد ماهی یکبار دوش نمیگیرد، حالا حساب کنید؛ بقیه ارمنی ها در چه وضعی بسر میبرند.
با تاسف، از فرط فقر در دست پوتین و رژیم اسلامی تهران بازیچه شده اند. در خبرها اخیرا آمده بود، خیلی از برادران ارمنی حتا شیعه شده اند. بعنوان برادران بسیجی برای سرکوب مردم ایران با رژیم همکاری میکنند.
ارمنی ها مثلی دارند، میگوید:
"هر جا بشما خوش گذرد، آنجا وطن شماست."
یعنی اگر بد گذرد، دیگر وطنت نیست، هر ضربه ای که دوست داری، بعنوان ستون پنجم میتوانی به آن وارد کنی، چیزی که ارمنیها در ترکیه و در جنگهای ایران در مقابل روس، بعنوان ستون پنجم روسیه، بازی کردند.
با توجه بمثال فوق؛ ارمنی جماعت فکر میکنند اگر به ساز "دیکتاتورهای اسلامی تهران"، و یا به ساز "دیکتاتور پوتین" برقصند خوشبخت خواهند شد. ترکیه نیز مرزها را رویشان بسته است.
البته نباید فراموش کرد، بیشترین نگرانی جناب تبریزی ارمنی، از طرف مردم آزربایجان جنوبی است،
مبادا به پا خیزند، راههای نفت و گاز مفت، و مواد غذائی را بر روی ارمنستان ببندند.
با توجه به موارد فوق، تبریزی گرامی از این جهت؛ باید از سقوط رژیم دیکتاتور اسلامی تهران نگران باشد.