Skip to main content

فارس ها ۲ کرد را با طناب از

فارس ها ۲ کرد را با طناب از
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

فارس ها ۲ کرد را با طناب از گردن آویزان کردند همین امروز. آن فلان فلان کردی که هر روز اردوغان در ترکیه چند بار به دستشویی می رود را لحظه به لحظه گزارش می کند پس چرا به دار آویختن این دو کرد بدست فارس

ها را گزارش نمی کند؟ گزارش دستشویی رفتن اردوغان در ترکیه مهمتر از لت و پار کردن اکراد در کوه ها و با طناب آویزان کردن اکراد در زندان ها توسط فارس ها است؟
آن غیر کرد ها که خود را طرف دار اکراد می دانند و هی می نویسند فارس.کرد.ارمنی ووو چرا هیچ واکنشی به دار زدن اکراد همین امروز نشان نمی دهند؟ چرا محکوم نمی کنند؟ چرا همدردی نمی کنند؟
مثل اینکه آن کرد هادی صوفی زاده هم هنوز از خواب بیدار نشده تا شلوار کشادش را بپوشد و پیراهن صورتی رنگ و قل قلی خود را به تن کند و ببیند این دو کرد چگونه توسط فارس ها از طناب آویزان شدند.
مهمتر از همه آیا تا بحال دیده یا شنیده اید اکراد پ ک ک ترکیه کوچکترین واکنشی کوچکترین دلسوزی کوچکترین همدردی در رابطه با کشته شدگان کرد توسط فارس ها با اکراد ایرانی بکنند؟
آیا تا بحال اکراد پ ک ک ترکیه در رابطه با کشته شدن اکراد ایرانی توسط فارس ها برای محکوم کردن فارس ها حتی یک اعلامیه فقط ۲ سطری منتشر کرده اند؟ اکراد سوریه و اکراد عراق چطور ؟
اصلا تا حالا دیده اید اکراد چهار کشور به هر مناسبتی با هم یک اعلامیه مشترک منتشر کنند؟
حالا این اکراد چهار کشور در عمرشان یک اعلامیه مشترک باهم منتشر نکرده اند می خواهند همه باهم یک کشور مشترک تشکیل دهند؟؟ حرفهای اکراد چرت و پرت نیست ؟
فقط در چهل سال گذشته یک کفتمان چپی. کمونیستی و سوسیالیستی باعث شد تا دیگران اکراد را تحویل بگیرند و از بعضی حقوق آنها دفاع کنند. مسائل حقوقی اکراد را بازتاب کنند. وووو. اینها فقط در ۴۰ سال باعث شد تا اکراد رو بیایند
.شناخته شوند و کسانی برای اکراد دل بسوزانند. و گرنه با یک حساب ۲ انگشتی برگردید به ۴۰ سال قبل. آن وقت خواهی دید جایگاه اکراد در روابط اجتماعی با دیگران. روابط اکراد با غرب و روسیه . روابط اکراد با سازمانهای سیاسی بخصوص در ایران ووو تقریبا در حد صفر بوده. یعنی واقعا اکراد چهار کشور در قبل از ۴۰ سال پیش اصلا در حد گاو و گوسفند هم شمارش نمی شدند. سند دارم برای حرفهایم. اکراد سوریه به همین خاطر شناسنامه نداشتند. دولت سوریه اکراد را صد در صد بز هم حساب نمی کرد. سند وجود دارد. آلمان رسما مواد شیمیایی به صدام حسین داد تا اکراد را نابود کنند و چطور که در حلبچه ۵ هزار کرد را صدام با همان مواد شیمایی در عرض فقط ۲ ساعت کشت.
بلی بر گردید فقط چهل سال پیش و زندگی ووو اکراد را بررسی کنید که در یک کلمه هیچ بودند حالا عده ای از تاریخ اکراد . سرزمین اکراد. حکومت اکراد صحبت می کنند. واقعا مسخره است.