Skip to main content

کمنت های بیشرمانه آذری های

کمنت های بیشرمانه آذری های
Anonymous

کمنت های بیشرمانه آذری های راستگرای تجزیه طلب نشان میدهد که اینها در قرن 21 صلاحیت آزادی و حقوق دمکراتیک اتنیکی ندارند، چون راسیست و نادان و بی منطق و مدافع ارتجاع شاه و شیخ و اردغان و علی اووف هستند.

چقدر باید کسی بی پرنسیپ باشد که حتی از مستراح رفتن اردعان با آفتابه، دفاع کند ولی برای قره باغ فندوقی هم نشکند ،و از ادم کشی های نژادگرایانه در دنیا دفاع نماید. امید است که اپوزیسیون ایرانی از هر اقدامی که به آزادی های محدود هویتی اینها کمک کند، در آینده جلوگیری نماید چون اینها همیشه متحد و مهره قدرت حاکم،ودولت های سرکوب شاه و شیخ و اردغان بوده و خواهند بود. این گروه آذری های ضد بشر فعال در این سایت را ، باید در آینده در اردوگاههای کار، و نه در جلو اداره سوسیال ممالک غربی، چنان به کار یدی و آموزشهای ترک زدایی و انسان دوستی وادار نمود تا بیاد میزبانی 700 ساله ایرانیان بیفتند و نه اینکه 24 ساعت در این سایت، علیه کرد و ارمنی و عرب و فارس و روس و ... به دفاع از داعش و عثمانی و خامنه ای بپردازند.
با افراد نادان بی منطق راسیست خائن ایران ستیز باید فقط در میدان نبرد و با مشت و لکد و تودهنی و اردنگی برخورد نمود چون اینهت در این سایت بخوبی نشان دادند که از نوادگان چنگیز و تیمور و غریزه و ژن گرگهای ولگرد چین و ماچین هستند.