Skip to main content

جهت اطلاع

جهت اطلاع
Anonymous

جهت اطلاع
سرویسهای مخفی اتاق فکر"لندن" همینکه از طریق رسانه های آزربایجانی اطلاع حاصل کردند،در شانزدهم ژولای دوهزار،مصادف با(۲۶ تیرماه ۹۹) مردم آزربایجان در اعتراض به تجاوز و لشکر کشی های ارمنستان

بخاک آزربایجان، در شهرهای بزرگ ایران تظاهرات بپا خواهند کرد،
برای اینکه تظاهرات مردم آزربایجان علیه لشکر کشی های ارمنستان متجاوز، از انظار عموم مردم پوشیده بماند، و در سطح وسیع بازتاب نیابد، دستهای پشت پرده با عجله و بدون زمان از پیش تعیین شده، بدون شعار و هدف مشخصی، در همان روز افرادی را در بعضی شهرهای ایران به خیابان آوردند، تا مثلا به بهانه تظاهرات علیه رژیم، صدای اعتراض و فریاد عدالت خواهی مردم آزربایجان نسبت به جنایتهای جنگ افروزانه دولت ارمنستان در سایه باقی بماند.
از طرفی گشتاپوی فاشیستی نیروهای امنیتی رژیم پانفارس تهران، با گسیل داشتن لباس شخصی های مسلح، با حضور گسترده نیروی های انتظامی سرکوبگر سپاه، همچنین بخاطر ترس از عصیان توفنده مردم آزرباجان، با سرکوب شدید تظاهرات، شهرهای آزربایجان را به صحنه جنگ، و پادگان نظامی بدل کرده، اعتراضات را در نطفه خفه کردند.
اغلب مدیای فارس زبان بنا به ماهیت ارمنی پرستی شان، جنایات جنگی دولت ارمنستان را که در پشت آن روسیه، دول امپریالیستی قرار دارند، در اخبار خود منعکس نکردند.
اگر هم بعضی هایشان چیزی در آن باره گفتند، مسائل را وارونه نشان داده از رژیم داشناک ارمنستان حمایت کردند.
اما همین مدیای فارسی با شعار عوام فریب "تمامیت عرزی، انتظار دارند، مردم آزرباجان در مقابل جلادان رژیم اسلامی فارس سینه سپر کنند با هزاران کشته و مجروح رژیم را ساقط کنند،
بعد عده ای پانفارس کرواتی لس آنجلسی از انزوای غربت تشریف آورده، بر اریکه قدرت تکیه زده، با تحقیر چهل میلیون مردم آزربایجان، شروع به گفتن جوک تورکی نمایند.
صد سال برده داری کافیست. آن ممه را لولو برد.
اینان به زعم خودشان فکر میکنند خامنه ای تا ابد زنده خواهد ماند، رژیم سرکوبگر پانفارس نیز قادر خواهد بود مدام العمر مردم آزربایجان را سرکوب کند. اما بترسید از آنروزی که عصیان فراگیر فرا رسد.