Skip to main content

عزیزان ارمنی را اول خدمتتان

عزیزان ارمنی را اول خدمتتان
Anonymous
عنوان مقاله:
تاریخ اشغال خانات ایروان آزربایجان توسط ارامنه

عزیزان ارمنی را اول خدمتتان تشریح میکنیم و پیدایش این اتنیک و تاریخ سازیهایی که امروز در باره این قوم کوچک اما جنایتکار در منطقه را خدمت شما ارایه خواهیم داد
دو ملت نزدیک و با مدل کپی در تشکیل کشور

دو ملت نزدیک و با مدل کپی در تشکیل کشور و روش عملکردی نزدیک بهم را در دنیا میشناسم که یکی یهودیان هستند و دیگری ارامنه
این دو قوم کوچک بسیار شباهتها دارند و نمیشود ، یهودی یا ارمنی شد و کاملا دایره و محدوده خود را دارند و بر اثر نژادی است.
دو قوم از لحاظ جمیعت کوچک ولی ملل منطقه را همیشه با سیاستهای کثیف و شیطانی به زحمت انداختن و دستشان آلوده به خون بسیار انسانهای منطقه قفقاز و خاورمیانه آلوده است.

تشکیلاتهای تروریستی مطرح در سطح جهان دارند که داشناکسیون و آسالان از تشکیلاتهای مخوف با کارنامه هزاران ترور و نسل کشی در کارنامه خود ، در بین ارمنستان ،و صهیونیسم و ماسونهای یهودی و آنوسی برای جریان اتنیکی یهود.

این دو قوم همیشه در میان ملل مختلف اقلیت محض بوده اند و همیشه نگذاشتن در بین اکثریتی که زندگی کردن پشت پرده و قسمت مخفی ذهنشان خوانده شده و عیان شود و همیشه مهربان و با کلاس و متمدن دیده میشوند اما در نقطه حساس همین مهربانان دروغین به بدترین جلادان تاریخ تبدیل و بی رحم ترین ملتها هستند!

برای مثال ارامنه در عاشورا در تهران بنده خودم به عینه مشاهده کردم که شربت پخش میکردن و مثلا سوگوار بودن اما بیشترین مسلمانان را این قومیت در دنیا به خاک خون کشیده اند و ارمنستان جعلی فعلی را که به کمک روسها ،فرانسه ،انگلستان دست پا کردن را کاملا از وجود جمیعت غالب ،پاکسازی کردن و کلیه مساجد و حوزیه علمیه های ایروان و شهرهای دیگر مسلمان نشین را تخریب کردن و در ایروان یک مسجد را دادن دست سفارت ایران و اونا هم سیاستهای خودشونو پیگیرند.

و مسلمانان را یا قتل عام کردن و یا آواره کردن و در قاراباغ اشغالی هم امامزاده ها و مساجد مسلمانان شیعه را طویله گاو ،خوک و .....کردن.

هر دو این دو اتنیک یهودی و ارامنه به دلیل تعداد کم جمیعتی ،توانشان را در قسمتهای دیگر برای ترمیم این قسمت ،صرف کردن و از لابی قدرتمندی بهرمند هستند و همین لابی گری فواید بسیاری به آنها بخشیده و چهره کریح و جنایت کارشان را تبدیل به مظلومترین ملت دنیا مبدل کرده و کسی به خود این سوال را نمیدهد که اینها در بین مسلمان جهان چکار میکنند و چه هدفی را در ایجاد تنش و جنگ و خونریزی در منطقه پیگیر هستند و چگونه با کمک گرفتن از لابیهای خود ،آمریکا را یهودیان بنده خود کرده اند و روسیه را ارامنه که البته هر دو قوم ارامنه و یهود کشورهای دیگری را زیر بغل خود در جهت پیاده کردن سیاستها و اهداف خود دارند و اصلیهایش را عرض کردم.
حالا میریم سر اصل مطلب وهمانطور که مستحضرید ،قبل از ظهور اسلام در منطقه ادیان و عقاید مختلفی حضور داشتن و تورکها هم که منطقه وسیعی در منطقه حضور داشتن که مزدوران ماسون و لابیهای ارامنه و یهود با هر روشی سعی در مهاجر خواندن تورکها و خار و عقب مانده خواندن تورکها و بزرگ و متمدن و پررنگ کردن تاریخ نداشته خود و یا ملتهایی که برای موجودیت این ویروسها خطری ندارند ،سعی در انکار واقعیتهای تاریخی و تزریق تحریفات تاریهی در منطقه بوده و هستند .
تورکهای قبل اسلام در منطقه در مقاطع مختلف تاریخی گرایش به ادیان مختلفی داشته اند ،برخی شامان که الانم برخی عادتها و رسوم شامان مثل بستن پارچه ها بر شاخه درختان و مثل اینها و داشتن اجاقها که در گوشه گوشه مناطق تورک نشین قابل مشاهده است ،طریقت و ایمان داشتن و برخی تفکرات زردتشتی، برخی مثل امپراطوری خزر ،مسلک یهودیان را برگزیده بودن و برخی هم بخاطر اشغالها و تجاوزات مسیحیان ،به طریقت و باور مسیحیت روی آورده بودن و دیگر باورها و طریقتهای دیگر ،چون دین رسمی و تفکرات از نوع صفویه و ....در منطقه نبوده تا قبل اسلام.
ارمن از دید ما یک اتنیک تورک بوده که طریقت مسیحیت را برگزیده بوده اند مثل تورکهای مجارستان که با وجود اینکه از قوم هون به فرمانروایی آتیلا هستند و میدانند تورک هستند و روز پدر در آن کشور ،روز تولد آتیلاست ،اما به دلیل قرار گرفتن در آن نقطه جغرافیایی و اشراف مسیحیت به دین مسیحیت گرویده اند.
کلمه ارمن ،به مانند تورکمن میباشد و ار در تورکی به معنی جوانمرد و قهرمان و...است که امروزه هم خانومهای تورک شوهران خود را ار خطاب میکنند و من هم به معنی مرد و انسان است مثل تورکمن که به معنی مرد تورک یا انیان تورک هست.
و اگر توجه کرده باشید موسیقی و رقص و اکثریت نان غذاها و لباسها ارامنه مربوط به اقوام تورکیست و در تلاش هستند به نام خود ثبت و ضبط کنند مثل آهنگ ساری گلین و غدای دولمه و....که تلاش مضحک و بیهوده ایست.
ادامه دارد....