Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous
عنوان مقاله:
میگویند دروغ راهمیشه بزرگ بگوببد

سالام
میکویند همیشه دروغ رابزرگتر از واقعی بگویید، تا شنوده لاقل مقداری از آن را باور کند.
حال شده جریان این بزک های کوهی در این سایت.
لیلا و جمال که جمال رسما اعلام کرد، داشناک است و افتخار هم کرد

که داشناک و ارمنی است ، ارمنی بودنش از لحاظ من حقیر هیچ اشکالی نداشته و بلکه برایم هیچ فرقی با یک کورد، تورک، هندی، دری زبان، عرب وو...نداشته و ارامنه و کوردهای با شرفی داریم که از تورک هایی که شرف و هویت خود را میفروشند، هزاران بار برایم عزیزترند.
ولی چون از لحاظ ذاتی این دو را برای رد گم کردن مطرح کرده خباثت خود را باز هم بکار برده است.
کورد بودن با پ کا کایی و پژاکی و پ ی گ و کومله تروریست و قاچاقچی مافیای مواد مخدر و انسان از زن و کودک و کالا بودن فرق اساسی دارد.
یا ارمنی بودن فرق اساسی با داشناک و داشناکسیون جتایتکاران دارند.
ارمنی و کوردهای مظلوم غیر سیاسی به آتش این پهن مغرهای بزچران ؛ زمین تا آسمان فرق اساسی دارند.
مگر ما دشمن انسانیت و شعور انسانی هستیم که بیماری لاعلاج داشته باشیم.
ما با تروریست و نوچه ها و عامرین کشورهای غارتگر بین المللی و تفکرات تفرقه اندازان ماسیونی و صهیونیسم بین الملل استعماری یهودی که در مرکز استعمارگران نشسته و از این بزهای کوهی، عین لیوان یکبار مصرف و کاندوم استفاده ابزاری میکنند، سر ناسازگاری داریم.
همین کلمات و دروغ های لیلا را نگاه کنید،
جمعیت ارمنستان را از 2/5 میلیون به 4 میلیون بدروغ میبرد.
یا اگر حتی با دروغ لیلا در قرن 21 وقتی کل ارمنستان 4 میلیون جمعیت داشته باشد، چطور در 120 سال پیش 1/5 میلیون کشته شده است؟
اگر ارمنستان امروزین 2/5 میلیون نفر جمعیت دارد، آنهم از فرانسه و از تورکیه و از روسیه و از ایران و از عراق و از لبنان و از جاهای مختلف جمع شده است ؛ این عقب مانده های پهن مغز و بزچران و تونبان گشاد، به چه دلیل این دروغ های بزرگ را میگویند، خدا میداند. البته ما میدانیم و این مامورند و معذور .
فقط میخواهند وظیفه و ماموریت خود را عمل کنند.
وقتی جمعیت چهار میلیونی کورد را چهل میلیون میکنند، یعنی با آمار گاو وگوسفند و بز و مرغ و خروس و اولاغ و قاطر و اسب ها را نیز با
جمعیت خودشان میشمارند.
کوردهای عزیز و محترم از کشاورز و از روستایی و شهری همه عزیزان ما هستند، ولی باور کنید؛ این بزغاله کورد نیست بلکه یک داشناک و پ کاکایی و پژاکی تروریست بیش نبوده و هدفش تفرقه و کمک به رژیم های استعماری و پان فارس فاشیست و دیگر استعمارگران ضد دموکراسی خواهی در منطقه است.
هدفش و تفکرش همچون داعش که بتوسط حکومت ایران و غربیان شکست بهار عربی بود؛در اینجا هم اهدافی غیر از تفرقه و نیت شوم سیستم داعشی خمینی ایستی نیست.
من را ببخشید، اگر تند روی میکنم . این حقیر اعتقاد دارم که رضا پالانی و خمینی هیچ فرقی با هم برای مردم و استعمارگران نداشته و هر دو را استعمارگران با پان فارس های ماسیونی نشسته در خارج بخاطر منافع خود پرورش و دچار جان مردم کردند.
این جمال ولیلا ودیگرتفرقه اندازهادقیقا درجهت پیشبرداهداف استعماری برعلیه تورکان کارمیکنند.
اگرپایه های فکری استعماردرایران ودرمنطقه خشکانده شود،استعمارگران بایدگورشان گم کنند.
تمام پان فارس ها،داشناک ها.پ کاکا وپژاک هایی همچون جمال ولیلا وتبریزی وغیر؛نقش نوچه های
استعمارگران رابازی میکنند،
همانطورکه داعشیان والقاعده وطالبان کردند.