Skip to main content

خانم مریم میرزائی داشناک

خانم مریم میرزائی داشناک
Anonymous

خانم مریم میرزائی داشناک تبریزی!
لطفا در روز روشن دروغ تحویل مردم ندهید!
این ارمنی های ناسیونالیست هستند، که همراه داشناکسیون مسلح در تمام ادوار تاریخی مردم تورک را چه در ترکیه

و چه در آزربایجان قتل عام کرده اند.
همانطور که ملاحظه میفرمائید، هنوز که هنوز است ارمنی های متجاوز با حمایت ارتش روسیه، بیش از دو دهه است سرزمین قره باغ آزربایجان را اشغال کرده اند، از آن خارج نمیشوند. بمردم آزربایجان زور میگویند. چون روسیه پشتشان ایستاده، فکر میکنند هر تجاوزی که دلشان خواست میتوانند در منطقه انجام دهند.
چنانکه مشاهده میکنید، ارمنی های متجاوز در جلوی چشم جهانیان با توجه به قطعنامه های سازمان ملل مبنی بر ترک کردن خاک آزربایجان، نه تنها اهمیتی به قطعنامه ها نمی دهند، بلکه در چند روز اخیر با حملات گسترده نظامی، با کشتن شماری از سربازان، و مردم بیگناه، تخریب کردن منازل مسکونی و اماکن عمومی، با تجاوز آشکار بخاک آزربایجان بر طبل جنگ میکوبند.
در واقع این ارمنی های متجاوز هستند که به بهانه های مختلف بر آتش جنگ افروزی در منطقه دامن زده اند.
در اصل این ارمنی های ناسیونالیست ارتدکس هستند به کمک روسیه مردم آزربایجان و مردم شرق آناتولی ترکیه را قتل عام کرده اند. نه بر عکس.
اگر راست میگویند آرشیو تاریخی را باز کنند. تا حقیقت روشن شود. چرا باز نمی کنند؟ چون چیزی در دست ندارند. و دروغهایشان آشکار میشود.
پس ملاحظه میکنید که تمام ادعایشان دروغ است.
در حقیقت این ناسیونالیستهای داشناک ارمنی هستند که با حمایت روسیه و دول امپریالیستی، با گردنکشی به اهالی منطقه، به قتل و کشتار مردم ترکیه و مردم آزربایجان دست زده اند. نه بر عکس.
لطفا در روز روشن دروغ تحویل مردم ندهید.