Skip to main content

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک
تبریزی

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک ها که نماینده مادرزاد و مادام العمر ترک های ایران هستیم به شما می گوئیم که: (..... ابتدائی ترین حق .....) ملت ترک آذربایجان جنوبی خوردن نان نیست بلکه

ساخته شدن دبستان به زبان مادری است و ترک های ایران اگر گرفتار تورم تازنده و گرانی های جهشی و بی پولی و بیکاری و کمبود کالا و بازار سیاه شدند ما با جیب های پر از پول و شکم های سیر می گوئیم که من چه کنم، به من چه!

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک ها که نماینده مادرزاد و مادام العمر ترک های ایران هستیم هم به فارس ها، کردها، ارمنی ها، هندی ها، روس ها و ..... بیست و چهار ساعته دشنام می دهیم و هم خواستار آن هستیم که آنان به هر سازی که ما می زنیم برقصند! برای نمونه از یک سو ما می گوئیم که ملت غالب فارس و ملت بیگانه فارس و ملت ستمگر فارس و ملت مسلط فارس آذربایجان را اشغال و استعمار کرده است و از سوی دیگر خواهان آن هستیم که فارس ها بله قربان گوی ما باشند!

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک ها که نماینده مادرزاد و مادام العمر ترک های ایران هستیم خواستار آن هستیم که ترک های ایران به زور دشمن کردها باشند و از کردها با واژه هائی مانند ملت تروریست پرور کرد و ملت آدمکش کرد و ملت وارداتی کرد نام ببرند! اگر هم آخوند غلامرضا حسنی که ترک ها را صد برابر بیش از کردها در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم ولایت فقیه کشته است بمیرد برای او سینه زنی خواهیم کرد! چرا؟ چون چند زن و بچه کرد را در روستاهای کردنشین کشته است

http://iranglobal.info/node/78796

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک ها که نماینده مادرزاد و مادام العمر ترک های ایران هستیم به رژیم ولایت فقیه که از ایران دوزخی بی همتا در جهان ساخته است با برپا کردن الم شنگه درباره دبستان به زبان مادری همواره سودرسانی کرده ایم و با این الم شنگه به پا کردن های ما بر روی هزاران گندکاری این رژیم سرپوش گذاشته شده است!

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک ها که نماینده مادرزاد و مادام العمر ترک های ایران هستیم همواره مشغول تزریق این دروغ بوده ایم و هستیم که گویا بدبختی ترک های ایرانی فقط و فقط این است که به زبان ترکی نمی توانند دبستان داشته باشند و هنگامی که کارگران آذربایجانی و شیرازی و خراسانی برای افزایش دستمزد می ستیزند ما که پان ترک هستیم کارگران ترک را به اتحاد با سرمایه داران ترکی مانند محمدرضا زنوزی و یونس ژائله و ..... فرامی خوانیم! همان کاری را می کنیم که رژیم آخوندی می خواهد، تفرقه انداختن میان کارگران متحد و مصمم!

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک ها که نماینده مادرزاد و مادام العمر ترک های ایران هستیم به شما می گوئیم که ملت برای ما پان ترک ها برابر است با دکتر و مهندس و پولدار و سرمایه دار و کارخانه دار و زمیندار و زمین خوار وگرنه گارگر، مارگر و دهقان، مهقان نه تنها برای ما ملت به شمار نمی روند بلکه ما کارگر، مارگر و دهقان، مهقان را حتی آدم هم به حساب نمی آوریم و اینان جانورانی هستند که باید شبانه روز کار کنند تا ملت که همانا سرمایه داران و کارخانه داران هستند جیب هایشان پر از پول شوند و بخورند و بخورند و باز هم بخورند!

خانم مسیح علینژاد، ما پان ترک ها که نماینده مادرزاد و مادام العمر ترک های ایران هستیم و به اندازه گنجشک مغز نداریم خود را سیمرغ می پنداریم چون هر هفته به اندازه گوشت سی تا مرغ گوشت می خوریم و از بس خورده ایم و نوشیده ایم که از سیری داریم می ترکیم! آره خانم، به ما می گویند پان ترک!