Skip to main content

فرمایشات جناب توکلی،

فرمایشات جناب توکلی،
Anonymous

فرمایشات جناب توکلی،
در خصوص رفتار لمپن افرادی مثل جمال، که به "جمال فحاش" معروف است، نباید از نظر دور داشت. جمال در واقع یکی از فحاشان بی تربیت، فاقد اخلاق در این سایت است. او بدترین حقارت،

و توهینهای رذل و شنیعی نثار مردم آذربایجان کرده، فحاشی هایش بصورت نوشته در دست است.
دوستان وقتی او را رد یابی کردند، گفتند، این فرد همان (هادی سوفی زاده) عضو پکک است، ما این را از قبل میدانستیم، زیاد محل نمی گذاشتم، زیرا او در مقابل سبیل کلفتهای پکک کسی نیست.

هرز نامه هایش مثل مسودات ایرانیهای ایرانشهری، سطحی، پرخاشگر، عقده ای، مخصوصن ضد تورک است. بدبختی اش نیز در این است. او در دست نفرت خویش اسیر است. اضطراب او لابلای حرفهایش محسوس است، حس میکند بسان"تبریزی داشناک"، تورکها گوشش را خواهند کشید.
به جای عقب نشینی از تهاجمات کریه و چندش آور اش، به جای اندیشه و رعایت اخلاق روزنامه نگاری، تا جائی که ممکن است، با گستاخی در توهین بمردم آزربایجان بیش از پیش جری تر میشود.

گاهی مثل سبیل کلفتهای پکک، با پشم و سبیل ظاهر میشود، گاهی مثل بچه های سسول و عقده ای، عکسی با صورت شش تیغه زده در سایت قرار میدهد، مثلا میخواهد با این رفتار بچه گانه خود را فردی با فرهنگ و با شخصیت معرفی کند، فکر میکند با این زرنگ بازی ها دیگران را سر کار میگذارد.
در صورتیکه صدای وز وز مگس همیشه از مستراح می آید، نیازی به تفسیر آن نیست.
کوته سخن اینکه؛
جمال فحاش، و تبریزی داشناک، تا جائی که میتوانند با اسامی و کامنتهای مختلف، از هیچ اهانتی نسبت بمردم تورک آزربایجان فرو گذار نیستند.

لکن زمانیکه پاسخهای زیبنده ای دریافت میکنند، آنوقت صدای فریاد و اعتراضشان بسوی مسئول سایت بلند میشود،
این موجودات تا زمانیکه بتوانند هر چه از دهنشان بر می آید نثار مردم تورک میکنند، وقتی بنوعی کم میآورند با زرنگی شروع به آه و زاری کرده، به یاد اخلاق و معرفت می افتند.
باید توجه داشت که شیوه قیشقیریق و شاکی مآبانه، بخشی از ماهیت لمپن آنهاست، اینان به شیوه شکوه و زاری، با حق به جانب جلولاندن خود، با زرنگی میخواهند مدفوع جا گذاشته خود را بدست دیگران بسپارند. تا مثل ارمنی های متجاوز، خود را مظلوم و مؤدب جلوه دهند.
در ترکی مثلی هست. میگوید:
"یا اولدوقون کیمی گؤرون، یا گؤروندوگون کیمی اول"
بدین معنا که(یا آنطورکه هستی بنما، یا آنطور که مینمائی باش)
اینها نه اینند، و نه آن، چیزی بین ایندو، مثل باد هرز بهر سو میوزند. بدون پرنسیب. لمپن تمام عیار.
به زعم خود با پیش دستی، از آقای توکلی شکایت میکنند که گویا سایت فلان است، بهمان است؟ در صورتیکه این دو فرد یعنی "جمال فحاش"، و "تبریزی ستاره" دار از فحاشان رسوا و نفرت انگیز سایت هستند،
توصیه ما به آنها اینست؛
بیخودی نزد آقای توکلی، نزد مسئول کامنتها، قیشقیرق و فرا فکنی نکنند. سالهاست رفتار چاله میدانی و لمپنشان بر اهل قلم هویداست.