Skip to main content

روحیه سر کار لیلا خانم،

روحیه سر کار لیلا خانم،
Anonymous

روحیه سر کار لیلا خانم،
ممکنه با خصوصیات زنانگی، حس ظریف و نجیب اش، با بر خورد با وقایع و حوادث تاریخی چندان سازگار نباشد، لکن خانمها در این خصوص کمی حساسند.
اما جناب پالاندوز که در زمینه تاریخی،

اطلاعات مفید و دلایل کافی ارائه
ارائه میدهند که باید گفت حرفهای ایشان در این خصوص صحیح و قانع کننده است،
بنظرم سر کار خانم لیلا، اگر به فرمایشات جناب پالاندوز بدقت عنایت کند، خیلی از واقعیتهای تاریخی دست گیرش میشود.
مخصوصا در مورد حضور چهار هزار سال پیش از میلاد مسیح تورکان در شرق اروپا، سرزمینهای بالکان، آنتولی امروز و مناطق خاور میانه امروز.

در ضمن چرا به چهار هزار سال پیش بر گردیم. مگر همین اروپائی ها کمتر از سیصد سال پیش به آمریکا مهاجرت نکردند؟ میلیونها سرخپوست را قتل عام کرده ثروتهایشان به تارج نبردند؟، آیا بنظر لیلا خانم باید اروپائیهای مهاجر، و مردم غیر بومی آمریکا، قاره آمریکارا ترک کرده به سرخ پوستان تحویل دهند؟
در صورتیکه در قیاس با اروپائی ها، سلسه های تورکان یعنی " پادشاهان و سلاطین گوگ تورک" همچنین "سلاطین و پادشاهان هون" چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح در شرق اروپا امپراطوری داشتند.
در آن روزگاران اروپائی به این صورت موجود نبود. ترکیب دولتهای فعلی نیز موجود نبود. ایرانی نیز به این نام موجود نبود، مفهوم ملت یا ناسیون در قرن نوزده هم مد شد.

با این توصیف مختصر با تشکر از بیانات مفید و علمی جناب پالاندوز، بهتراست سر کار لیلا خانم عزیز، سعی کند از حقیقت رویگردان نشود، قدری واقع بین و منطقی باشد.
گاهی وقتها بعضی خانمها در عدم قبول حقیقت پافشاری کرده، احساساتی میشوند، امید که در مورد سرکار لیلا خانم گرامی، این مشکلات اتفاق نیفتد.
با سپاس وافر